Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

onsdag 15. september 2010

Telys kort med sjokolade

Så denne modellen av ett telys kort på nettet her om dagen.
Av en eller annen grund, så tenkte jeg sjokolade når jeg så den!
Så her er min variant av korte.....med sjokolade :-)

Motivet har jeg funnet på nettet,
og teksten ble kjøpt på siste messa.

Blir nok en liten gave til min kjære farmor dette her :-)
En sprek dame som fyller 93 år i November.
Blonden er fra Europris, båndet er fra Nille.
Rosene er fra WO og charmsene fra kuttut.
Esken er fyllt med Gullbrød :-)
Har laget en tagg til å skrive på.
Teksten er fra Stamping Up.
Båndet ja.....det har ligget i stærsje mitt
i en hel evighet :-)

Med dette bidraget, ønsker jeg å delta på disse utfordringene :
- ooh-la-la - striper
- our creative corner - brette teknikk
-  totally gorjuss - blomster
- the sisterhood of crafters - gave
Scrappekammeret - lag hva du vil

Ønsker dere alle en flott Onsdags kveld :-)


  










19 kommentarer:

  1. Så fint kort, gøy med en annen vri enn bare telys.Stilig. Anita

    SvarSlett
  2. Dette var bare så lekkert!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  3. Wow, så lekkert kort!! Utrolig smart med sjokolade inni da!!! Herlige farger og så koselig tekst stempler du har brukt! Virkelig lekkert!! Blir nok en glad bestemor som får dette yammy kortet:-)

    Ha en fin kveld!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Nydelig kort med flotte stempel og fine papirer. Så lurt å putte sjokolade i esken :)
    klem :)

    SvarSlett
  5. oh wow, this is awesome! I love the type of paper you used too. Wow, that is so elegant..... thanks for joining us this week at The Sisterhood of Crafters!

    hugs

    SvarSlett
  6. Så herlig! Blir nok noen varianter med sjokolade her også :o)

    Klem :)

    SvarSlett
  7. Så stilig dette var! Får aldri somla meg til å lage sånn jeg... Tror vi må ta en liten scrappedag snart, så kanskje jeg får ut finger'n..?
    Stilig motiv du har brukt her og.
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem

    SvarSlett
  8. Så läckert!!! Den textstämpeln var ju super till innehållet.
    Ha dte bra.

    SvarSlett
  9. Oh wow this absolutely gorgeous I think my favourite this week the colours are beautiful
    Thank you so much for joining us at ooh la la this week
    I do hope you visit us again
    Wendi

    SvarSlett
  10. så utrolig stilig!
    Dette likte jeg veldig godt!
    Tusen takk for at du deltar hos oss på scrappekammeret

    xoxo Agnete

    SvarSlett
  11. Lena this is GORGEOUS! What a wonderful gift!! I wouldn't want to give it away.

    Thanks for playing along with us again over at the Sisterhood.

    SvarSlett
  12. Heldige farmor, jeg går for sjokolade jeg også!
    klem

    SvarSlett
  13. Wow dette var utrolig stilig Lena!!! Hvem vil ikke ha et kort fylt av herlige gullbrød? Kvelden er fulkommet med et telyskort, et sjokolade kort; sofaen og en god film ;-)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
    Klem Guro

    SvarSlett
  14. What an awesome gift. Great job! Thanks for joining us at The Sisterhood of Crafters. : )

    SvarSlett
  15. Wonderful, just wonderful! The front of the project is gorgeous, but when you get into the inside - what a delightful surprise! Sensational twist on the folds challenge. So happy you could join in the fun with us this week at Our Creative Corner.

    SvarSlett
  16. For et vakkert kort. :) Helt herlig med motivet og sjokoladeteksten. Så lurt å legge sjokolade i esken istedenfor telys.

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  17. Absolutely beautiful ... what an awesome gift!! My deepest well wishes to this "young" lady! How sweet you are! Thanks too for sharing it with us over at The Sisterhood! Always nice to have you visit and share your beautiful work!!

    SvarSlett
  18. Så flott kort! Jeg har helt "dilla" på å lage sånne, det var flott med sjokolade inni. Men hvor i all verden får jeg tak i det stempelet???? Det er så fint. Vet du hvor det er å få kjøpt?
    Ha en fin dag :-))

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)