Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

tirsdag 17. august 2010

Du holder deg bra!

Så var det på høy tid med ett nytt kort fra meg!
Dette er også ett bestillings kort.
Det er til min manns tante. Hun er glad i farger og blomster :-) ,
Så da måtte det bli ett fargerikt kort.
Den "flotte" damen har jeg funnet på nettet.
Båndet har ligget leeeeeeng i stærsje mitt.
Hjerte perlene er fra Europris, og charmsene er fra kuttut.
Teksten er rubons.
"HVOR TAR DU DET FRA? DU HOLDER DEG BRA!"
På baksiden har jeg laget en tagg til å skrive hilsninger på.
Med dette kortet, ønsker jeg å delta på disse utfordringene:
sentimental Sundays-Blånde eller bånd
charisma cardz-Easel kort
abc-challenge-A-for August
1000 takk for alle de flotte komentarene jeg har fått :-)
De gjør bloggingen til en stor glede :-)
Ønsker dere alle en flott tirsdags kveld :-)

12 kommentarer:

  1. Så stilig og flott easel-kort, Lena!
    Høres ut som et fargerikt kort passer perfekt til tanten:-) Nydelig det båndet du har brukt og flott tekst!
    Sees på messa i Lillestrøm i september.
    Gleder meg masse:-) alltid moro med scrappetreff!
    Ha en fin og kreativ dag!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Så flott kort i friske farger. Morsomt motiv da :) og flott pyntet.

    Ha en fin dag, klem :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig et kort Lena!!! Det motivet var kjempe flott, fint fargelagt også!!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  4. Nydelig kort! Kult motiv og friske flotte farger ! Herlig!

    Klem :o)

    SvarSlett
  5. Härligt, härligt ett helt underbart kort!
    Ha det bra!

    SvarSlett
  6. Skikkelig herlig og flott kort!!!

    Klem Toini

    SvarSlett
  7. Hi Lena
    A fabulous card,thankyou for joining us this week at CraftyCatz,
    Hugs Dianne xx

    SvarSlett
  8. Lekkert som sagt tidligere du er rå med farger.
    Kul dame, og tekst.
    klem:)

    SvarSlett
  9. Herlig froskefrue! Dette bvle et skikkelig glakort Lena! tipper tanten blir grådig fornøyd!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  10. Great card, fabby image! Thanks for joining us at Charisma Cardz.
    Joanne x

    SvarSlett
  11. Fab card. Love the image. Thanks for playing at Crafty Catz this week x

    SvarSlett
  12. What a cute and fun card! Thank you for joining us for the Sentimental Sundays “Ribbons or Lace” challenge. I hope you will join us for our new challenge on Sunday.

    Cheryl
    http://shestamps.blogspot.com/

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)