Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

torsdag 17. juni 2010

Staffeli kort til Amalie

Minst jenta fyller 11 år i sommer :-)
Jeg har laget ett staffeli kort til henne, pyntet med masse blomster :-)
Papiret er ett av de nyeste glitter arkene fra Nille.
Det lille speilet er kjøpt i usa (Dollar store)
Stempel teksten er fra stamping up.
Charmsene er fra kuttut.
Bokastavene er QK.
Jeg har også brukt en MS punch her.
En travel helg står foran døren, så dette blir nok ukens siste kort.
Ønsker dere alle en strålende og kreativ helg :-)




Har laget en lomme på baksiden, og en tagg.

Med dette kortet, så ønsker jeg å delta på disse utfordringen :
cute card Thursday
charisma cardz
prairie fairy
my time to craft
crafty angels

9 kommentarer:

  1. Heldige Amalie...
    Dette var bare så sommerlig og friskt. Du har en egen evne til å få dine kort så friske og flotte.
    klem

    SvarSlett
  2. Nyyyyydelig kort. Skikkelig herlig med alle blomstene, mønsterarket var helt superfint og motivet så nydelig.

    Ha en flott helg, klem :)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Dette var stilig! Skikkelig jentekort, med flott motiv og masse fine blomster!
    God helg!
    Ida

    SvarSlett
  4. Wow, utrolig lekkert staffeli-kort!
    Nydelige mønster ark og rå lekker blomster pynt!! Er så fint stempel motiv fra WoJ og stilig QK alfabet du har brukt også.

    Skal antagelig til Trondheim den scrappehelg i september..håper nesten vi skal være hjemme:-)

    Ha en riktig god helg Lena! Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Herlig kort til Amalie! Digger hvordan du har plassert blomstene her. Nice! Har fått med meg datoen på messa ja, er allerede lagt inn i kalenderen.
    Og trekolonneren ja, hmm, er jo så pysete og redd for å ødelegge noe at jeg drøyer og drøyer. Men snart...
    Kos deg i helgen!

    SvarSlett
  6. absolutely beautiful.. love the image and your details are perfect! Thanks for joining us at Fairy Fun FRidays!

    SvarSlett
  7. Ett underbart "jentekort" blir glad av de härliga sommar färgerna.
    Ha en trevlig helg!

    SvarSlett
  8. Wow!!! this is gorgeous I love the soft colours and the fab design. Thanks for playing with Charisma this week.
    xx Vee

    SvarSlett
  9. Nydelig Lena!!! Dette blir nok datteren din veldig glad for, fint og sommerlig. Herlige farger :-)
    Tusen takk for at du gjorde meg oppmerksom på topp 5 plasseringen inne hos ABC, den hadde gått meg hus forbi :-)
    Og ikke minst; gratulerer så masse med seieren; fyrstikkesken din var aldeles nydelig :-D
    Ha en strålende dag :-D
    Klem Guro

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)