Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

lørdag 22. mai 2010

Vintage tagg

Dagens andre prosjekt, er en vintage tagg :-)
Moro å lege noe røft etter å ha laget noe søtt!
Har rota litt inne hos gubben (som er låsesmed)
der fant jeg dette nøkkelhullet og denne nøkkelen.



Blomsten er delvis egen komponert :-)
Perle stjerna laget jeg for noen år siden.
Fjærene var en gang pynt på ett faste lavens ris.
På en av utfordringene så ville de se ett prosjekt med
"Birth Stone".......jeg tror att min er "Jade", en
blå grønn Steen........tror jeg........kanskje litt mer grønn.



I perle stærsjet mitt, fant jeg
disse perlene som jeg har sydd på en blonde.



Dette er en solid tagg :-)......tung ble den også!

Med denne taggen, så ønsker jeg å delta på disse utfordringene :




25 kommentarer:

  1. WOW, så utrolig lekker tag ! Jeg blir liksom aldri ferdig med å se på den, så mange nydelige detaljer og så flott satt sammen ! Mye fint stæsj å finne hos en låsesmed :o))

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. This is a truly beautiful tag. Thanks for joining in our Birthstone Challenge at OSCC this week!
    Chrissie

    SvarSlett
  3. Så produktiv og kreativ du har vært idag da:-) Rå lekker vintage tag, Lena! Nydelige farger og lekre detaljer. Fint det du fant hos mannen din også..hihi..tager det man haver. Hadde planlagt å lage et kort idag...ennå ikke kommet igang her:-) Kvelden er ennå ung.

    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. denne var sykt nydelig. Så utrolig flink du er...
    storklem:)

    SvarSlett
  5. Råflott!!!!
    Tenk å få så masse herlig stæsj på den lille tagen.
    Digger:)

    SvarSlett
  6. Such a really gorgeous tag.

    SvarSlett
  7. Denne var utrolig lekker, så mange flotte detaljer!!! Dette er du knall god på...

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  8. denne va helt fantastisk lekker!
    tusen takk for at du deltar på utfordringen hos både kort o mania & scrappekammeret :D
    klemmm fra Linda aka linsal

    SvarSlett
  9. Wow fabulous work. Thanks for joining us at the OSCC this week. luv gina xx

    SvarSlett
  10. Denne var rett og slett bare lekker:)

    SvarSlett
  11. Wow vilken läcker tagg!!

    SvarSlett
  12. WOW!! Så utrolig flott tag :-D
    Mange lekre detaljer.. Nyyydelig!!

    Klem Mona :0)

    SvarSlett
  13. Vilken fantastisk tag! Den är superläcker. Tack så mycket för att du deltar i Allsorts utmaning den här veckan och lycka till!

    SvarSlett
  14. Stilig tag Lena! Tipper den er tung ja, så masse herlig som du har fått med på denne. Me like!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem

    SvarSlett
  15. wonderful tag! Love the colors and all the nice little details you included. Thanks for playing along with us on the Belli Challenge!

    SvarSlett
  16. Lekker tag, nydelig pyntet :-) takk for at du deltar i utfordringen til Kort-o-mania!

    SvarSlett
  17. Dette var en nydelig tag. Jeg studerte den ene detaljen etter den andre. Og høydepunktet trodde jeg var nøklene, men blonden med påsydd perlebord er en god konkurrent. Lekkert. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

    SvarSlett
  18. wow wow wow stunning tag so much detail I love this thanks for joining us at PTW hugs Jill xx

    SvarSlett
  19. Outstanding project- love all of the elements you combined on your tag! Thanks for joining in with the Creative Belli challenge this week!

    SvarSlett
  20. WOW stilig tag!!!! Utrolig maaaange detaljer - kan se på detalj-bildene dine i "evigheter"! Nyyyydelige alle sammen! Herlige farger du har brukt også ;)
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Anette ;)

    SvarSlett
  21. WOW! So much detail! Great job. Thanks for joining us at the Creative Belli Challenge.

    SvarSlett
  22. WOW - så utrolig flott vintage-tag!
    Fine farger og nydelig pyntet - så flott det ble med perlene som henger nederst!
    Takk for at du deltar hos STampavie and More denne uken.
    Anne:)

    SvarSlett
  23. Wow Lena!!! For en herlig tag, og alle de detaljene da, stilig :-)
    Likte veldig godt perlene.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
    Klem Guro

    SvarSlett
  24. WOW this is truly stunning..

    Thanks for joining us over at One stop crafts xx

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)