Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 15. februar 2010

Jippi,jeg har fått to awardser :-)

Denne adwardsen har jeg fått av de to hyggelige damene


Guro og Linda :-) 1000 takk jenter, dette setter jeg stor pris så :-) Jeg vil gjerne få sende denne videre , for det er hyggelig å få gi også :-)


Først vil jeg sende en tilbake til Guro, og en tilbake til Linda :-) Setter utrolig stor pris på alle de søte komentarene som jeg har fått av dere :-) Jeg vil også sende den til disse flotte damene :-)



Agnete

Gry-Beate

Gry Heidi

Mette











4 kommentarer:

  1. Så hyggelig at du tenkte på meg, det setter jeg stor pris på:-)Tusen tusen takk Lena for denne og for dine hyggelige kommentarer♥
    Klem Mette

    SvarSlett
  2. 1000 millioner takk lena.
    Ha en fin dag.
    klem:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for award og fine ord!!!!
    Ha en flott dag:-)
    Klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk den setter jeg veldig stor pris på!!!Og takk for alle supre kommentarer du legger igjen hos meg!!

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)