Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

onsdag 7. oktober 2009

Art Pieces nr. 41



Her kommer ett nytt ATC kort til

Art Pieces utfordring nr 41

Slik lød oppgaven:Hund.
Vi har nok et forhold til hunder alle sammen, enten man er hundeeier selv, synes de er flotte, søte, eller kanskje forbinder dem med skarpe tenner og bjeffing?

Slik ble mitt kort :-) Min bror hadde en gang en slik Greyhound ,å den var snill som dagen var lang :-)

http://artpieceschallenges.blogspot.com/

2 kommentarer:

  1. Utrolig stilig atc! Jeg forbinder greyhound med hundeløp og busser i USA:-) flotte dyr!
    Takk for at du deltar!

    Klem, Gro

    SvarSlett
  2. Kjempefin ATC og den hunden var virkelig megakul! Takk for at du deltar hos Art Pieces

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)