Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

lørdag 20. april 2013

lo med blad gull

På oppgave 9 uke 3 jubeleums utfordring inne
 hos Trykk pressa var oppgaven "Blad gull"
.....noe som jeg aldrig hadde prøvd. Jeg dura
bort på Europris å kjøpte en pakke. Syns det
var fryktelig knotete med disse super tynne flakene,
å som det bøssa!!!! Fant fort ut att støvsugeren måtte
fram! Her har jeg gull langs kantene og på tre hjerter.
Bakgrunden har jeg kutta ut på min Cameeo :-)
Sender denne lo'n også til:
Just-add-ink prøve noe nytt (Gold leaf, a thin gold paper
on the edgen  and on the harts )
Papirdokkene  alt er lov

Da går turen inn på hobby rommet igjen :-)

6 kommentarer:

  1. Så spennende med bruk av bladgull, og så fint det ble. Kul bakgrunn du har kuttet ut. Ønsker deg en fin helg.

    SvarSlett
  2. Du er så flink til å kaste deg på nye utfordringer og nå bladgull.
    Lo´en din ble kjempefin med hjerter og gul og alle gullene dine :)
    Kjempefin bakgrunn med alle hjertene.
    Sånn bladgull er ikke noe for meg, tror jeg, får hetta av søl og småbiter.
    Det er kanskje da man burde gjøre det....
    Klem Sissel

    SvarSlett
  3. Wow! Rålekker LO, Lena :) Skikkelig fine hjerter. Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  4. Lovely gold hearts - Look like alot of fun to make. Chantell JAI

    SvarSlett
  5. This is such a sweet page! Love your heart cut-outs and your gold leaf heart is gorgeous! Thanks for joining us at Just Add Ink this week!

    SvarSlett
  6. Love the idea of using gold leaf, it really adds a classy layer to any project...Great idea and lovely layout. Thanks for joining us at Just Add Ink.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)