Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

onsdag 8. september 2010

Veske

Dagens prosjekt er ett lite veske album .
Den har jeg laget til en dame som forbarmer seg over
en myk trafikant, som er altfor pinglete til å prøve seg
ute på vegen! Er jo så mange biler der :-S
Hun drar meg med på messe og treff  noe som
slettes ikke er meg imot :-)
Denne vesken er ment som ett lite minne fra
hennes første scrappe treff (som også var mitt første)
Medaljongen og stempelet lå så fint på plassene våre,
så de måtte jeg ha med på veska :-)


Modellen fant jeg på nettet, å falt pladask for den :-)
Er så imponert ove de som kommer på å lage slike ting!
.....men jeg er ikke så verst på å herme da :-)
Her har jeg laget en liten lomme.
Vesken åpnes opp slik.Her har jeg pyntet med
bilder fra scrappe treffet :-)
Denne esken er laget med en QK dies.
Jeg har fyllt den med litt scrappe godis :-)
Saksen er fra kuttut, rosene er fra WO og
båndet er fra Europris.
Her har jeg laget en liten lomme med plass
til navn taggen som vi fikk på treffet.

Med denne vesken, så ønsker jeg å delta på disse utfordringene:
scrappekammeret- lag hva du vil
one stop- foto innspirasjon (pink as the flowers and after a crop)
abc- charms
 lexis creations- blomster
alys Sunday- bruk rosa på prosjektet
crafty Emma- blomster
fab’nf unky- lag hva du vil



Takk for alle de hyggelige komentarene jeg har fått :-)
De gjør bloggingen til en stor glede :-)
Ønsker dere alle en fortsatt god uke :-)

20 kommentarer:

  1. Den var skikkelig fin!! sånn har jeg også lyst til å lage!

    SvarSlett
  2. Skikkelig flott veske og for et fint minne.
    Ha en flott uke, klem :)

    SvarSlett
  3. Oh I just love this. THe detail is so fabulous. Thanks for playing along with The Sisterhood of Crafters. : )

    SvarSlett
  4. WOW this is amazing! What a wonderful gift!! Thanks for sharing it with us at The Sisterhood! Hope to see you again next challenge!

    SvarSlett
  5. WOW, herlig Lena; denne var både fin og morsom med historien bak. For en herlig måte å bevare minnene om vårt første treff!
    Stilig bruk av stæsjet som lå utdelt på pulten; denne gikk nok uten tvil rett hjem hos mottaker ;)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem Guro

    SvarSlett
  6. Stunning creation with wonderful details.
    Thank you for joining us at One stop craft challenge this week and good luck!
    Hugs
    Francesca

    SvarSlett
  7. Jaw dropping gorgeous, wow wow wow, thanks for joining us at Lexi's Creations.
    I have some yummy Blog Candy at www.justsoducky.blogspot.com if you're interested.

    SvarSlett
  8. Kjæmpeflott veske og så hyggelig det må være å få bilder fra treffet dere har vært på.
    Fin farge og forresten.....

    SvarSlett
  9. Stunning bag & the surprises when it's opened & all your detail. Thanks for joining us at OSCC Janet

    SvarSlett
  10. Hi Lena,

    This just gorgeous, love it. Thanks for joining us at MTTC this week.

    Pat xx

    SvarSlett
  11. Og den lykkelige eier av denne flotte veska er -meg! Juhu! Veldig flott altså! Og nå har jeg laget en selv og, men jeg har ikke pynta noe foreløpig, bare brettet.
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret med denne Lena!
    Klem

    SvarSlett
  12. Very creative work, love it!!!!

    SvarSlett
  13. Wonderful! Thanks so much for joining us at Fab'n'Funky! xx Jenny xx

    SvarSlett
  14. Wow, noe så kreativt! Den blir garantert satt pris på hos mottaker! Fin måte å ta vare på minnene, og en utrolig flott gave.

    SvarSlett
  15. Oh wow!! this is stunning, all that detail it must have taken you ages, but worth it hun because its fantastic!!
    Thank You for joining us at 'CES Challenges' this week!
    Hugs Shell xx

    SvarSlett
  16. Wow, så utrolig stilig og flott veske Lena!!
    Her var det mange fine detaljer! Flott minne fra et kjempe koselig treff:-)
    Heldige Yvonne.

    Ha en fin og kreativ helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  17. WOW! This is stunning!

    Thanks for joining us at Lexi's Creations & Good Luck :)

    Hugs
    Tracey
    x

    SvarSlett
  18. Now this is fabulous hun! Love your choice of colour and the design is fantastic!
    Thanks for joining in with us at The Sisterhood this week hun.
    Hugs,
    Teri x

    SvarSlett
  19. wow! så stilig denne var .
    hvor har du funnet malen på denne da?
    no ble eg litt nysjerrig..... ;-)
    klem fra Benedicte

    SvarSlett
  20. Gurimalla, saa toeff den var! Wow!!
    Kjempekoselig at du deltar hos Scrappekammert,
    Klem
    Ingrid

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)