Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

tirsdag 22. juni 2010

Staffeli kort til min kjære

Dagens kort er til min mann :-) ......John, som har brusdag i sommer.
Han har en stor grønn traktor, å er glad i å mekke :-)
Fargener og teksten er inspirert av " John Deer " traktor
Å ja, vi har hatt en av den typen også ;-)
Stempelet er digitalt, å en premie som jeg har vunnet :-)
Jeg har som vanlig, fargelakt med promakers.
Tekstene er fra Stamping up.
Charmsene er fra kuttut......og båndet er fra Kort og Godt.
Har "lånt" noen muttere av gubben, men han får dem jo tilbake ;-)
Å frosted designs ønsket att vi skulle bruke noe som ligger slengt rundt i huset....å det gjør de....ofte faktisk :-)
I have used some nuts her.
Er litt usikketoversettningen her, heter muttere nuts på engelsk ?
står slik i oversettningene jeg finner på nettet .
Bokstavene og tallene er fra QK.









Har laget en tagg på baksiden.
Med dette kortet, så ønsker jeg å delta på disse utfordringene:

14 kommentarer:

  1. Så flott, morsomt og herlig kort til din mann :)
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  2. Just brilliant!!!! Thank you for joining us at Crafty Cardmakers XX

    SvarSlett
  3. Så kult det ble Lena! Og så veldig John! Tipper dette faller i smak.
    Klem

    SvarSlett
  4. Morsomt og stilg traktorkort!! Morsomt med mutterne som du har brukt! Jeg skal lage kort til mannen her i huset, og han er også veldig opptatt av traktor! Så dette kortet var til inspirasjon:-)
    Klem Mette

    SvarSlett
  5. Dette var så tøft, digger det stemplet. skikkelig gjennomført kort dette her, mange fine detaljer.
    Skulle gjerne hatt det stemplet får mine 2 guttar..
    klem

    SvarSlett
  6. Skikkelig flott kort!
    Fine farger og pynt. Faller nok i smak!:)
    Ida

    SvarSlett
  7. Så stilig staffeli kort du har laget til mannen din. Fin layout..stilig oppsett på tall og bokstaver:-) Perfekt motiv..personlig og flott!
    Flink du:-)

    Klem Laila.

    SvarSlett
  8. Adorable card!! I love the John Deere theme!! And I really love the way you used the bolts and tools on it!! Fun!! Thanks for playing along with us at Frosted Designs!!
    Barb :)

    SvarSlett
  9. Kjempetøft kort! Så flotte detaljer, og morsomt motiv! :)

    SvarSlett
  10. This is a fantastic personalised card! Thank you for joining us at MCFC, good luck with the challenge xxx

    SvarSlett
  11. Great card. I love all the little embellishments.
    Jack (Crafty Cardmakers)

    SvarSlett
  12. Wow, dette var bare sååå kult da ! Helt herlig :o)

    Klem :)

    SvarSlett
  13. what a wonderful easel card! love the nuts 'n' bolts and the charm

    thank you so much for joining us at Creative card crew this week
    love emma xxx

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)