Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 13. juni 2010

Hot flash summer :-)



Av og til, tar det litt av, når det gjeller disse kortene min :-)
Jeg er vist i det fargerike hjørnet om dagen.
Fant disse to digitale stemplene på nettet.
Jeg har laget en snarevei til en side som linker til freebis.
Siden ligger i den høyere sidebaren. Er litt stolt av att jeg
nå både har en høyere og en venstre sidebar :-)


Mønster papiret er fra Papir design.
Båndet er fra Nille.
Bien er fra Kuttut.
Blomstene kommer fra WO.
Det røde glitter båndet er kjøpt på Jula i sverje :-)
(Finner ting overalt ;-)
Jeg har også brukt MS punch





Denne gangen har jeg også brukt nål og tråd!





Ett lite glimt av innsiden.

Ønsker med dette kortet å delta på følgende utfordringer :
a spoon full of sugar
sketchy color
just us girls challenge
darin gcard makers
prairie fairy
Stamp Something
frosted design
stampin fo rthe weekend
Sentimental Sunday

26 kommentarer:

  1. Åååå så herlig forfriskende flott kort. Jeg elsker farger og dette kortet var smaskens :)
    Ha en fin søndagskveld :)

    SvarSlett
  2. Wow helt underbart, vilken färgprakt, läckert!!!

    SvarSlett
  3. Ærlig talt, har du fått tak i energipiller eller noe? Her raser det på med kort! Herlig fargerikt dette her, jeg fikk faktisk litt lyst på taco nå, ble litt i det meksikanske lunet...
    Jeg vil og ha 3 kolonner! Men jeg tør søren ikke prøve jeg, i frykt for å herpe hele bloggen min.
    Du, hva heter forresten den danske butikken hvor du kjøpte de amerikanske punchene dine? Jeg trenger en sånn til håndtak nemlig.

    SvarSlett
  4. Wow, utrolig lekkert kort, Lena! Herlige farger og masse lekker pynt!
    Du er så flink!! Virkelig inspirerende å kikke innom bloggen din!

    Så fint med tre kolonner...grattis:-)
    Ha en fin søndags kveld! Og forsatt en kreativ ny uke til deg:-) Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Nydelig kort. Kjempe artig motiv!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  6. Kult :) Kortet er knallfint i friske farger, herlig motiv !

    Klem :o)

    SvarSlett
  7. Knallfint kort Lena!!!! Virkelig flott med disse knalle og spreke fargene! Motiv og tekst var også stilig!!
    Graulerer med 3 kolonne!!Ønsker meg også det , men er redd for å ødelgge hele greia!
    Ha ei flott uke:-)
    KLem Mette

    SvarSlett
  8. LOL! What a fun card! I love your sentiment and the image is fab! Lots of detail you used too!

    SvarSlett
  9. Ha! Ha! Isn't that true I love your card! The colors and all the little details make for a fabulous card!

    Thanks for getting digi with Just Us girls this week! I want that image! It's so fun!

    SvarSlett
  10. LOVELY card.. beautiful! Thks for participating at Sentimental Sundays!! We are all so glad u joined us! hugs, bonnierose xo LOVE THAT SENTIMENT.. so so cute and funny!

    SvarSlett
  11. Fun card!! Love the bold colors!! Thanks for playing along at Frosted Designs!!
    Barb :)

    SvarSlett
  12. This cactus has to be about the cutest thing ever! Love the southern flair of this card. Thanks so for gettin' digi with Just Us Girls!!!

    SvarSlett
  13. Hei, Kom heim fra Bergen seint igår, ska si jeg blei glad når jeg tok inn posten. Men Maria Madelen blei nok enda gladere. Tusen takk det var jo ikke meininga, det var jo du som fortjente å bli gjort stas på. Var kjempekoselig, blir vel litt scrapping utover i uka, er avsluninger fram til torsdag!!!
    Kult kort forresten, klem:)

    SvarSlett
  14. Wonderful card, so co-ordinated, fun and beautiful, love the colouring and the embellishing, perfect work! Very cute image, so jealous!
    Thanks for joining us at Sentimental Sundays challenges this week, hope you will find time next weeks as well!
    Hugs
    Annika

    SvarSlett
  15. Wonderful! You've got me doing the Mexican Hat Dance here! (not really, though it might make me feel warmer if I did....)


    Thank you for joining
    The Daring Cardmakers' World Tour this week!

    SvarSlett
  16. Ohhhhhhh I so love this card, so perfect for me right now...LOL. Love the bold colors.
    Thanks for playing with us at FD.

    SvarSlett
  17. Oh WoW I love this card! So colourful and cheery and just perfect for our Dare this week. Thanks for joining in with DCM.

    Lynda xxx

    SvarSlett
  18. LOVE LOVE this card. Love the image and sentiment...love the colors & all the little details!!! Thanks for sharing with us at Frosted Designs

    SvarSlett
  19. This is really cute. Love the cactus image - and the sentiment made me laugh. I could use that for a couple of friends :-) Thanks for getting digi with JUGS this week.

    SvarSlett
  20. Oh lina, I love the giant yellow bow and the gorgeous flowers, wow! Thanks for joining fairy fun fridays this week.

    SvarSlett
  21. Oh goodness! How funny! although hot flash is no laughing matter, it's good to have a sense of humor about such things! I love the festive theme going here with your cool image and hot colors! Thanks so much for getting digi with Just Us Girls this week!

    SvarSlett
  22. What a fun card! I love the sentiment you used. Thank you for joining us for the Sentimental Sundays challenge. Good luck!

    SvarSlett
  23. That sentiment is way too funny! I love the image and the ribbons u used. Thanks for playing at FFF this week! Swing by my blog if u like for some yummy blog candy!! Hugs, Trisha P.S. I'm becoming a follower-love your work!!:)

    SvarSlett
  24. Such a cute card! I love the colors and the image!

    SvarSlett
  25. WOW!
    Så friskt og festlig kort! Helt herlig!

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)