Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

torsdag 14. februar 2019

Drømmefanger


Da var det blitt torsdag, å jeg har tatt helg :-)
Her kommer ett nytt kort til dere :-) Denne gangen
har jeg komponert min egen drømmefanger med
diverse dies. Jeg har prøvd meg på en av palettene
til Scrappelyst


Paletten til Scrappelyst


Sender dette kortet også til:
Crafty hazelnuts patternedpaper  Alt er lov med mønster ark

Ønsker dere alle en flott Valentin dag :-)

3 kommentarer:

  1. Så fint kort.
    Tusen takk for at du deltar i palettoppgaven til scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Very elegant card. Thanks for joining us at CHNC Patterned Paper Challenge this month.

    SvarSlett
  3. A great design. Very beautiful card. Thank you for joining our challenge in Crafting With An Attitude.
    Greetings,
    Bożena DT CWAA

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)