Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

fredag 14. september 2018

For som special


I dag har jeg ett bursdagskort i høstfarger å vise
fram. Kortet har jeg laget til min datters samboer
som har fylt å i sommer. Han har satt seg på
skole benken igjen for å etterutdanne seg, så derfor
har jeg lekt meg med disse diene fra Ebay.

Inne hos Scrappelyst ønsker de seg tall denne gangen,
så dette korte sender jeg over dit :-)



Sender dette kortet også til:

Aud sentiments  Høst og tekst
Seize the birthday  Bursdag og dies   5
Daisy chain  Bursdag

Ønsker dere en flott helg :-)

6 kommentarer:

  1. Great card and embellishments. The decorated box at the top of your blog is beautiful too. Thanks for joining us at Daisy Chain Challenges this month and good luck Michelle x

    SvarSlett
  2. Så stilig kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Kult kort 😊 takk for at du deler det med oss hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Wow, amazing all the layers and dies you used! Thanks for joining us at Seize the Birthday

    SvarSlett
  5. Love the way you used the fall colors on your card. Thank you for joining us in our Fall Challenge at Aud Sentiments
    Julie T

    SvarSlett
  6. Love all of the elements on this. The gorgeous fall colors really pop on the dark background.

    Thank you for joining us at Fabrika Fantasy for our Autumn challenge.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)