Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 25. februar 2018

Feel good tagg nr 10

 
Her kommer nok en "felle good tag" som
jeg har laget til en kollega. Tror jeg nå er
oppe i 43 tags, så det er mange ublogga
igjen ;-) Dette er en riste tag. Damen som
fikk denne er flink til å bruke sykkelen sin.
Den går like fint uansett føre :-)
Dette prosjektet mitt kan du lese mer
om nederst på siden.

 
Sender denne taggen til:
Allsorts   Noe på B (Bike, black, Brown)
Aud sentiments Til en venn
Through the purple haze  Ha med noe Turkis
Creative crafters  Alt er lov
 
 
Ønsker dere alle en flott søndag :-)
 
 
Taggen er en del av mitt "feel good"
prosjekt som jeg har på jobben om dagen.
Jeg skriver små hilsninger bakpå, å henger
dem opp på skapdørene til mine kollegaer.
Noen får fordi de er slitene å trenger en
oppmuntring, noen fordi de deler så mange
kloke ord. Noen møter meg alltid med
ett smil, mens andre igjen står på for
felles skapet og er fulle av energi :-)
 

9 kommentarer:

  1. A lovely tag. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

    SvarSlett
  2. A super tag and well done on three 'B's, many thanks for joining our 'I Spy something beginning with B' theme at Allsorts challenge this week.

    B x

    SvarSlett
  3. Looks great, thanks for joining us at Allsorts, xxxx

    SvarSlett
  4. Beautiful tag and love the shaker wheels on the bicycle
    Carol x

    SvarSlett
  5. Fabulous tag .Thank you for joining us at Aud Sentiments challenge good luck Ginny ♥
    Aud Sentiments
    My Blog As I do Rodos

    SvarSlett
  6. BEAUTIFUL TAG. Thanks for joining us at "Through The Purple Haze" challenge blog.
    DT An'Jenic

    SvarSlett
  7. What a wonderful tag. Thank you for participating in our challenge at Allsorts this week!

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)