Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

lørdag 21. oktober 2017

Feel good tag 5

 
Her kommer en ny tagg som jeg har laget til en
kollega :-) Denne gangen har jeg brukt litt høstlige
farger. Damen som denne er laget til drømmer
om å felle sein første elg på jakt, så derfor har hun
fått en drømme fanger. Dien er fra Ebay.

 
Denne taggen sender jeg til:
 
Scrappelys Høstens farger
 
Taggen er en del av mitt "feel good"
prosjekt som jeg har på jobben om dagen.
Jeg skriver små hilsninger bakpå, å henger
dem opp på skapdørene til mine kollegaer.
Noen får fordi de er slitene å trenger en
oppmuntring, noen fordi de deler så mange
kloke ord. Noen møter meg alltid med
ett smil, mens andre igjen står på for
felles skapet og er fulle av energi :-)
 
Ønsker deg en fin helg :-)

3 kommentarer:

  1. Great tag and beautiful die-cut dream catcher
    Carol x

    SvarSlett
  2. Great idea. Thank you for joining us at Scrappers Delights. Helen DT

    SvarSlett
  3. Lekker tag i ekte høstfarger!

    Takk for at du deltar i oktober-grublisen hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)