Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

fredag 15. september 2017

Hedda 16 år

 
Dette kortet laget jeg til min niese sin 16 års dag.
Her har jeg lekt meg med papir rester fra den blå
reste boksen. Inne hos Scrappiness har de en utfordring
på gang....å jeg elsker utfordringer :-) Her vil de se
lag på lag med minst tre mønster ark. Her har jeg to lag
på det tynneste(+ kort basen) og 6 lag på det tykkeste. Jeg har brukt
hele 5 mønster ark, så da håper jeg dette kortet er innafor.
 
 
Inne hos Scrappelyst ønsker de seg striper, å det har
jeg her :-) Har faktisk to typer med stripete papir :-)
 
 
Innsiden har som vanlig en enkel pynting.
Denne gangen har jeg laget en penge lomme.
 
Jeg sender dette kortet også til:
Korthobby  Alt er lov med metall fra Kort Hobby
(datamaskinen er fra kort hobby)
Kort o Mania Alt er lov
4 crafty chicks geometriske figrer
Craft rocket  Bokstaven F (Flowers)
 
Ønsker dere alle en flott helg :-)

12 kommentarer:

  1. Jipp, jeg bare elsker disse kortene <3 Tror det er første gang jeg ser det med disse fargetonene. Passet så utrolig god med heksagon på toppen av alle de små bitene av papir, som er flott sammen satt i bakgrunnen. Takk for at du leker med oss hos Scrappiness.

    SvarSlett
  2. This is just soooo beautiful! I love the center image too with all of the pretty embellishments around it. Thanks so much for joining my True Blue 100th Blog Challenge :)

    Jeannie T.
    Dragonfly Journeys

    SvarSlett
  3. P.S. Where is the center image from?

    Thank you ~ Jeannie T.

    SvarSlett
  4. Kult kort, stilig til 16-åringen. Takk for at du deltar hos oss i Korthobbys Utfordringsblogg

    SvarSlett
  5. Wonderful card, great layout, thanks for joining us at Craft Rocket. Xxx

    SvarSlett
  6. Kjempelekkert kort, jeg falt veldig for fargene du har brukt. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  7. Så stilig kort.
    Liker veldig godt "lappeteknikk"-oppsettet.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  8. Virkelig flott kort med herlig lappeteknikk :)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst
    Ha en fin dag ♥
    Klem fra DT Kristine

    SvarSlett
  9. Your papers are super incredible and I adore all of the geometric shapes you used. The image is wonderful too. Thank you so much for sharing your wonderful talent with us at 4 Crafty Chicks challenge #368.

    Tamie DT

    P.S. Sorry for the late comment.

    SvarSlett
  10. Nice card!

    Thank you for sharing with us at Craft Rocket challenges

    Anila DT

    SvarSlett
  11. Så lekkert kort, dette var en herlig vri!

    Takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  12. Det var Stilig! Herlige detaljer! Takk for at du deltar inne hos Korthobby!
    Merete

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)