Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

torsdag 15. juni 2017

Art mini

 
Jeg prøver meg igjen på noe jeg ikke kan!
Art journal !
Denne boken er 2 x3 inch
Inne hos Scrappiness ønsker de å se
små art journaler. En artig oppgave som
jeg bare måtte prøve meg på ;-)
Håper den er innafor.
 
 
Jeg har pyntet boken med en metall fugl fra
Korthobby  . De har nå en utfordring gående der
alt er lov med metall fra Korthobby, så denne
boka sender jeg over dit.
 
 
Jeg dekorerte 10 sider, å satte inn skrive ark
imellom sidene.



 
Sender også denne boka til:
Pape rminutes Alt annet enn ett kort
Reto Alt er lov
 
Da har jeg tatt helgen !
Ønsker dere alle en flott helg :-)

9 kommentarer:

  1. ths is so nice!! Thanks for showing!!

    Heike

    SvarSlett
  2. Gorgeous mini album and beautiful images and pages
    Carol x

    SvarSlett
  3. Denne ble kjempefin, Lena! Stilig liten notisblokk rett og slett:-)

    God sommer til deg og dine!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Så nydelig bok ! stilig ja ! Takk for at du deltar i korthobbys utfordringsblogg !
    God sommer :)
    Klem Wenche

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Denne var råstilig!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappiness:-)

    SvarSlett
  7. Herlig bok du har laget!😊Takk for ditt fine bidrag til Korthobby's utfordring i sommer!😊Fortsatt god sommer!
    Lisen 😊

    SvarSlett
  8. Stilig liten bok !
    Takk for at du deltok i juni og juliutfordringen hos Korthobby.
    Torill

    SvarSlett
  9. Utrolig kul, digger denne boka <3

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)