Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

tirsdag 23. mai 2017

Til konfirmanten Thea

 
I disse mai dagene er det mange som
skal feires. Dette kortet er til en ung dame
som liker klær, klær, klær og musikk :-)
Bysten er en TH dies.
Inne hos Scrappelyst ønsker de
seg "feiring" .....å det ble det nok her :-)
 
 
Inne hos Kreativ scrapping  ønsker de å se litt "vår"
Dette kortet er til en vårlig konfirmasjon.
Jeg har brukt litt duse vårlige farger.
 
 
Inne hos Papirlosjen ønsker de seg blomster,
å det har jeg pyntet dette konfirmant kortet med,
så da passe dette kortet fint inn i denne utfordringen.
 
 
Sender dette kortet også til:
Crafty sentiments Alt er lov
 
Ønsker dere all en flott uke :-)
 

7 kommentarer:

  1. Dette var lekert!!!
    Takk for at du deltar hos Scrap from your heart.

    DT-Heidi

    SvarSlett
  2. Beautiful card love the pleated paper dress and patchwork paper background
    Carol x

    SvarSlett
  3. Flott konfirmasjonskort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Så flott hovedmotiv! Herlig kort!
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.
    DT Julia

    SvarSlett
  5. Kreativt og kult :) Takk for at du deler med oss hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  6. Jeg har prøvd meg frem, med ulike teknikker for å få til et slikt skjørt, ditt var veldig, veldig flott. Takk for at du deltar hos Papirlosjen, Klem DT-Anita

    SvarSlett
  7. Lekkert og elegant. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin Mai-utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)