Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

torsdag 25. mai 2017

Ramme kort til en sprudlende 40 åring

 
Her har jeg laget ett ramme kort til en herlig
40 års jubelant :-)
Inne hos Scrappiness ønsker de å se "ramme kort"
å her er min tolkning av begrepet :-)
Rosetten er laget med en TH dies.

 
Inne hos Scrappelyst ønsker de å se firing,
å dette kortet skulle passe godt inn der :-)
 
 
Hos Kaboks er det "Bursdag" som gjelder,
så dette kortet sedes over dit :-)
 
 
Bak laget jeg en stor tag til å skrive på.

 
Sender dette kortet også til:
Kort o Mania Utfordre deg selv.
Nordsalten-hobbyklubb  Her har jeg brukt
gamle boksider både til rosetten og til
små fliker på bakgrunden.
Creative moments Alt er lov
 
 
Ønsker dere alle en flott fridag :-)

6 kommentarer:

  1. Beautiful project. Love the colors you choose and great TAG. Thanks for sharing with us at Creative Moment.

    Marjeta

    SvarSlett
  2. For et herlig kort med mange flotte detaljer!
    tusen takk for din deltagelse hos Hobbygarasjen.
    DT Julia

    SvarSlett
  3. Beautiful project love the vintage look and rosette
    Carol x

    SvarSlett
  4. Virkelig flott rammekort du har laget. Tusen takk for at du er med oss på utfordringen hos Nordsalten hobbyklubb!
    DT Anita Lise

    SvarSlett
  5. For et herlig kort du har laget, ogmed masse flotte detaljer! 1000 takk for at du er med i Scrappiness sin utfordring!
    Klem, dt Helga ❤️

    SvarSlett
  6. Flott rammekort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)