Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

torsdag 11. mai 2017

London tur i boks

 
Her har jeg laget ett boks kort på bestilling.
Damen som bestilte den ønsket å gi en London
tur i gave til sin datters 25 års dag.

 
Jeg har laget små hint om boksens innhold allerede
på utsiden av esken. Jeg har laget esken i engelske
farger. Jeg har pyntet med blomster, å det ønsker
de å se inne hos Hobbygarasjen og Papirlosjen  denne gangen.
Inne hos Scrappiness ønsker de å se noe fargerikt,
å de må det jo sies att dette kortet er .....eller?
 
 
Hos Kaboks  er det bursdags feiring som er tema.
Sender dette kortet dit også :-) Av og til er det
moro å gi bestillerne noe litt annet enn ett flatt
firkantet kort. Broren til denne 25 åringen fikk ett
helt spesielt kort på sin dag, så da kunne jo ikke
dette kortet bli noe dårligere :-)
 
 
Inne i kortet har jeg laget en liten "bok" som mammaen
kunne skrive noen ord i.

 
Om damen ikke hadde skjønt påenget før, så
tok hun nok hintet da hun løsnet boka og så
flyet ;-)

 
Baksiden av "boka"

 
Sender også dette kortet til:
 
Love to craft  Alt er lov
 
Da er jeg klar for del finale
i gramprix!
Krysser fingrene for att
det går vegen for
Norge :-)
Ønsker dere alle en flott kveld :-)

8 kommentarer:

  1. How lovely to make a gift like this, sure to be appreciated. So glad you joined us at the Crafters Café, CarolG

    SvarSlett
  2. For en fantastisk kreativitet 😊
    Dette var bare herlig og gjennomført 💙
    Digga den bittelille boka 💙
    Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen. Pia

    SvarSlett
  3. Super cute!!! Thank you for joining us at Love to Craft, good luck!!! Amy DT

    SvarSlett
  4. Stilig boks du har laget Lena!
    Perfekte London farger:-)..kjempefin layout!

    Ha en fin uke!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Brilliant idea and love all the images
    Carol x

    SvarSlett
  6. Great project, very English! Thank you for sharing at Love to Craft. Pippa DT

    SvarSlett
  7. Så utrulig stilig boks, heldig den mottakeren! Det er så flott når prosjektet gjenspeiler mottaker eller gir et hint av gaven. Herlig :-) Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. DT Monica

    SvarSlett
  8. Love it! Så läckert!! Tusen tack för att du är med hos oss på kaBoks cch skapar! Kram Anna :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)