Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

tirsdag 21. februar 2017

kort med 10 mønster ark

 
Jeg har hatt ett par fridager, å da har det blitt
litt tid inne på scrappe rommet mitt :-)
Dette er dagens produkt. Her har jeg utfordret
meg selv til å dykke ned i den blå resteboksen
og bruke så mange rester som mulig. Jeg klarte
å bruke 10 mønsterark + ett ark som jeg har stemplet
små blå blomster på. Motivet er "Hilda" som jeg
har funnet på nettet.

 
Sender dette kortet til:
 
Kort o Mania Bingo (punch/dies, metall"sommerfuglen
er i metall som jeg har malt hvit", halv diamanter "på swirlen",
og blonder)
Korthobby  Alt er lov + metall fra korthobby (sommerfuglen
er fra korthobby. Jeg har malt det hvit)
Snarky stampers  Extreme (Extreme use of patern paper "10")
Colour crazy  Alt er lov
The corrosive  Alt er lov
 
 
I morgen er det tilbake på jobb igjen!
men etter to jobbe dager
da er det plutselig fri igjen ;-)
 
                                                                       

15 kommentarer:

  1. Wonderful Card, thanks for participating The Corrosive C. Luck
    Gaby DT

    SvarSlett
  2. Stilig ! Kjempeflott gjennomføring og bruk av metallsommerfuglen :)
    Takk for at du deltar i korthobby utfordringen !
    Klem Wenche

    SvarSlett
  3. Fabulous vintage image and love all the banners- a great way to use up all those scraps
    Carol x

    SvarSlett
  4. Love the layout and the design, super image! Thanks so much for joining in the fun with us at Colour Crazy Challenge. Good Luck! Yvonne (DT)

    SvarSlett
  5. Such a cute card and SO MUCH FUN So glad you joined us at Morgan's Artworld

    SvarSlett
  6. Thanks for joining us at SoSS, your card is so much fun! Jo x

    SvarSlett
  7. Herlig kort med Hilda motiv :)

    SvarSlett
  8. Stileg! Fin løysing av så mange ark på ein gong :) Takk for du deltek hos Kort O Mania! DT-Gina

    SvarSlett
  9. Kjempe lekkert, Lena. Tusen takk for at du deltar hos Kort´O´Mania. Klem, Veronique

    SvarSlett
  10. That is a lot of patterned paper! :D Thanks for joining the fun at the Sisterhood of Snarky Stampers!

    SvarSlett
  11. Beautiful card and lovely image! Thanks for sharing it with the Sisterhood of Snarky Stampers!

    Majo - DT ♥

    SvarSlett
  12. Fab card Lena!
    Thanks for joining the sisterhood of snarky stampers for X is for Extreme!

    SvarSlett
  13. Brita hadde fremsnakket deg inne på Nordsalten Hobbyklubb sitt nye prosjekt, med dette var jo et navn jeg kjente igjen med en gang, for her har jeg vært før ;-) OG du fortjener virkelig litt fremsnakk, så gratulerer. Og dette kortet her er helt hemningsløst rått. Jeg har problemer med og bruke et mønsterark også går du hen og putter 10 på sånn helt lekende lett.. Rått!

    SvarSlett
  14. Great image! Thanks for playing along with the Sisterhood of Snarky Stampers X is for Extreme challenge!

    SvarSlett
  15. Lovely card. Thanks for playing along with us at Lil' Patch of Crafty Freinds.
    Lynn aka Lynnpenguin, LPoCF DT

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)