Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 22. januar 2017

Til dåpsbarnet Håkon

 
I går laget jeg dette bestillings kortet til en liten
kar som heter Håkon. Jeg har tidligere laget ett
nyfødt kort til denne karen, så det var koselig
å bli spurt om å lage dåpskort også :-)
Kortet sender jeg inn til Nordsalten-hobbyklubb
sin baby utfordring.
 

 
Kortet er ett ristekort med stjerner.

 
På innsiden har jeg laget en gjennomsiktig pengelomme,
og ett motiv til av lille Håkon.
 
Sender dette kortet også til:
 
Brown sugar  Alt er lov
Polkadoodle Alt er lov
Craft rocket  Ha med den sløyfe
Creative knockouts Dekorer innsiden
Through the purple haze Feire hva som helst
 
 
Da blir det en tur inn på hobby rommet
igjen , for her er det flere kort som må lages!
Ønsker dere alle en flott søndag :)

4 kommentarer:

  1. TJust beautiful Thanks so much for joining our 'Anything Goes' challenge at Polkadoodles. Helen Dt

    SvarSlett
  2. This is so sweet, Lena! Thanks so much for playing along with us in our "Anything Goes" challenge at Morgan's ArtWorld this fortnight. Good luck in the challenge.
    NanaConnie DT

    SvarSlett
  3. Gorgeous card and love all the beautiful embellishments and details especially the spoon
    Carol x

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)