Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

lørdag 14. januar 2017

Hallo

 
I dag har jeg lekt meg litt igjen.
Denne gangen har jeg laget ett lite kort
som kan knytes på en gave eller på blomster.
Jeg har lekt meg med dies, noe som jeg
bruker mye av fortiden.
Inne hos Scrappelyst  ønsker de å se
monokromatiske kort, så sener dette
kortet dit.
 
 
Jeg har brukt stensil og en stempelpute på det
lyseblå laget her. Det er ikke så ofte jeg bruker
stensiler, men det er egentlig ganske gøy
å leke seg med :-) Sender dette kortet til
Papirlosjen som ønsker seg bruk av stensiler
denne gangen.
 

 
Sender dette lille kortet også til:
 
Real reasonable ribbon Alt er lov med bånd
 
Ønsker dere alle en flott kveld :-)
 

10 kommentarer:

  1. Fabulous little card brilliant image and love all the stars
    Carol x

    SvarSlett
  2. This is so pretty, Lena. Thanks so much for playing along in our challenge. I hope you will join us again soon.
    Blessings.
    Karen
    Really Reasonable Ribbon

    SvarSlett
  3. Lena, this is so pretty! I love the way you
    tied the little bows all along the string spine. Beautiful work! Thanks for sharing with us at the Really Reasonable Ribbon Anything Goes Challenge. Happy New Year!

    SvarSlett
  4. Gorgeous card Lena. I love the star frame. Thanks for sharing with us at The Crafty Addicts and we hope you join us again soon. Hugs, Gale DT

    SvarSlett
  5. so pretty Lena thanks for joining us at RRR

    SvarSlett
  6. Kjempefint monokromatisk kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  7. Så flott kort. Alltid kjekt med litt småkort liggande. Motivet du har brukt er jo berre herlig. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring.
    DT-Annelen

    SvarSlett
  8. Stilig monokromatisk kort! Takk for at du deltar hos Scrappelyst!

    SvarSlett
  9. Herlig kort i fine blåtoner.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  10. Stilig kort. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin Januar utfordring :-) Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)