Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

fredag 13. januar 2017

Bryllupskort med frieriet som motiv

 
Dette kortet laget jeg på bestilling fra mammaen min.
Motivet er av min kjære fetter som frir til sin kjære :-)
Jeg har igjen gått for lappeteknikk som bakgrund .

 
Motivet har jeg gjort om til sort hvitt får det passet
litt dårlig til fargene jeg ønsket å bruke. Jeg syns 
kortet blir litt mer ryddig ut da.

 
Kortet har bilde både inni også :-)

 
Siden jeg hadde ett bilde til overs, så satte jeg det
på baksiden av kortet (større utgave av bilde på forsiden)
 
Sender dette kortet til:
 
Kaboks Romantikk
Scrappelyst Spenning (tenker att det så litt
spenning i dette bildet .....men han fikk ja!!! )
Kort o Mania Alt er lov
Jo's scrap shack Alt er lov
Brown sugar  Alt er lov
RRR Real reasonable ribbon Alt er lov + bånd
Creative moments Noe nytt ( A New life as
husband and wife)
 
 
 
Da var det jammen helg igjen ;-)
Nyt den!!!
 

12 kommentarer:

  1. This is lovely, Lena. You're so creative and talented, and I appreciate you taking the time to stop by and share your art with us. Have a blessed week.
    Karen
    Really Reasonable Ribbon

    SvarSlett
  2. Så stilig med bilde av frieriet på forsida. Og lappeteknikk-stilen din blir eg alltid så imponert over.

    SvarSlett
  3. Nydelige kort. Tusen takk for at du deltar hos Kort´O´Mania. Veronique

    SvarSlett
  4. Lovely, really love the patchwork :) Thank you for playing along with us at Jo's Scrap Shack.
    Tina-DT

    SvarSlett
  5. Beautiful personalised card and fabulous patchwork background
    Carol x

    SvarSlett
  6. What a lovely card! The colors are beautiful and what a fantastic way to showcase cherished memories! Thanks for joining us at Brown Sugar!

    SvarSlett
  7. Kjempefint kort i lappeteknikk.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  8. Kjempe stilig teknikk! Tusen takk for at du leker med oss i KaBoks

    SvarSlett
  9. Her er det bare og bøye seg i støvet. Hvor mange er heldige og ha bilde av selve frieriet liksom. Og kortet er like gjennomført på innsiden, helt herlig.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks :-)

    SvarSlett
  10. This is gorgeous. Love the creative use of the pattern papers. Thank you so much for joining us at Creative Moments.

    - SP (Design Team)

    SvarSlett
  11. Flott kort til brudeparet. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  12. Se det er romantik :) Det er et super skønt kort, så du har lavet.
    1000 tak for din deltagelse i KaBoks udfordringen.
    Mvh DT Gitte

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)