Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

tirsdag 15. november 2011

Nå tennes tusen julelys

Det går mye i jul om dagen, å dette kortet er intet unntak :-)
Denne gangen har jeg laget ett posekort, men den nye MS punchen
min som jeg kjøpte under times salg på Ski. Der kjøpte jeg også
teksten og TH fragmentet som jeg har puttet ett engle motiv bak.
Har med litt osteklut denne gangen også.
Tenkte att dette korte ville passe godt inn hos Card and scrap ,
der de denne gangen vil se blomster og tag + tekst på ett julekort.
Innsiden + varme juleønsker er NSS stempler.

Sender dette jule kortet til:
Stamps & fun  1 designer papir,glitter og blonde
(The glitter dosent show up so good on the photo,
but it is glitter on the edge on the designer paper +
on the hart,)
Pile it on  tradisjonelt julekort
2 sisters  lag hva du vil
Anonyme scrappere  jul i vintage stil


Ønsker dere alle en fott uke :-)

22 kommentarer:

  1. Nydelig pyntet posekort. Flott kantpunch du har brukt.
    klem :)

    SvarSlett
  2. Nydelig, så flott med det hjertet mulig jeg kopierer det idag hihii:)

    SvarSlett
  3. Flott julepose! Stilig med engler i glass, og lekker kant på posen :)
    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  4. Kjempenydelig kort, Lena. Og så fint det ble med den punchen og det fragmentet. Tenk jeg har en uåpnet fragmentboks fra TH som jeg har hatt liggende i mange år! Kanskje jeg skulle låne ideen din? Ha en fin dag! Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  5. Hei Lena. Nydelig posekort.
    Jeg har kjøpt meg poser og har tenkt å prøve meg på den typen jeg også.
    Likte veldig godt den fine puncha-kanten på posen. Også ostekluten som ligger så fint under bildet, håper du kan vise meg det trikset engang? :-)

    SvarSlett
  6. Herlig posekort, flott med punchen du har brukt!

    Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Anonyme Scrappere!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  7. Beautiful card and fabulous use of lace. thank you for sharing it with us at Gingerloft this week. good luck, hugs

    NIKKI DT

    SvarSlett
  8. Herlig posekort Lena, nydelig med engel i glass og veldig fin tekst.
    Tar med Kort og Godt tekstene på neste treff.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  9. Nydelig posekort du har laget.
    Lekkert pyntet og punchen er knallflott.
    Klem Kjersti

    SvarSlett
  10. så nydeligt posekort, oser af dejlig stemning
    tak for at du deltager i AS udfordringen
    knus Pia

    SvarSlett
  11. Nydelig posekort. Nydelig den punsjen du kjøpte og bruker her. Passer til en julegave til noen der det står: gratulerer med ny katt!! hahaha

    SvarSlett
  12. WOW!!! This is great! I love your vintage style!
    Thanks for sharing with us at SFC!
    Hugs, Andrea

    SvarSlett
  13. Wow your card looks so fantastic,really beautiful.Thanks for joining our challenge at SFC.
    Many greetings
    Angela

    SvarSlett
  14. Beautiful pocket card! Love the addition of the cheesecloth. Thank you for joining the challenge at Pile It On. Best, cg

    SvarSlett
  15. This is BEAUTIFUL!!!
    Thank you for joining us at PIO!
    Have a GREAT day!

    SvarSlett
  16. Nydelig posekort og vakkert sitat og vakre farger og vakkert motiv....

    Du, nå er utfordringen posekort hos Kort O Mania så hvis du lager flere får du delta på utfordringen vår! Klem

    SvarSlett
  17. Nydelig julepose, Lena!!
    Og så mye lekkert du har laget siden sist jeg var innom! Flink du:-)

    Ha en fin kveld og god helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  18. Kjempenydelig posekort, dette også. Liker så godt det mønsterpapiret du har brukt her :-)

    SvarSlett
  19. Nydelig posekort i vintage du har laget! Mange flotte detaljer!
    Takk for at du deltar inne hos AS!
    Merete

    SvarSlett
  20. Nydelig, å så lekkert posekort...
    Takk for at du deltar hos AS.
    Marit

    SvarSlett
  21. Beautiful card!
    Thanks for joining us at Pile It On!
    Helen x

    SvarSlett
  22. Wonderful card - so great motiv and design. Thanks for joining SFC.
    Big hug
    Andrea-Emmi41

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)