Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

tirsdag 26. mars 2019

You are fabulous


Her kommer ett kort med sy tema.
Denne gangen har jeg lifta. 


Her er lo'n som jeg lifta.
Den er laget av Jorunn Langås 


Sender dette kortet til:
 Crafteezee Vintage
Crafty hazelnuts patternedpaper.  Alt er lov med mønster ark
Creations in pink  Alt er lov i rosa
Die-cut-divas  Alt er lov + dies
My crafting corner  Fine damer


Ønsker dere alle en fin kveld :-)

8 kommentarer:

  1. Great card and love the little metal sewing embellishments
    carol x

    SvarSlett
  2. This is so adorable! Thank you for sharing with us.
    Maggie
    Crafteezee DT

    SvarSlett
  3. Oh you are Fabulous too :D Love your take on the other card, so pretty and delicate. Thank you for sharing with us at Craftyhazelnut's PPC XXX

    SvarSlett
  4. My girlfriend would love this card and you've given me some great inspiration for my next card for her birthday. I love the little sewing elements you put on the card. So glad you joined us at Die Cut Divas for our "Anything Goes" challenge for the month of March at https://die-cut-divas.blogspot.com/

    SvarSlett
  5. Flott måte du har løyst liftoppgåva. Eg holder på med eit kort til den utfordringen nå.

    SvarSlett
  6. This is just so sweet. I love the charms. Thanks for sharing at Pearly Sparkles.

    SvarSlett
  7. So gorgeous....love the little embellishments. Thanks for joining me over at Tales From The Craft Room
    Jo x

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)