Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

onsdag 27. februar 2019

Tusen takk Monica


I dag kom jeg hjem lå denne herlige pakka å ventet på meg :-)
Kjente med en gang att pulsen steg, for denne pakka har jeg
ventet på! Det er "Happy mail " fra herlige Monica Mortensen.


Under lokket ble jeg møtt av glitter og en konvolutt
med navnet mitt på :-)  I den lå dette nydelige kortet!
Bare digger det! :-)






Posen var stappa full med masse små herligheter,
å alt er så vakkert å se på.  Det er nesten så jeg glemte 
å puste der jeg pakket opp alle disse små skattene.
Har tatt bilde av noen av herlighetene her :-)











Monica er helt rå på bakgrunner. Bare digger disse.



Dette må være den vakreste posten jeg noen gang har fått :-)
Tusen tusen takk Monica :-) Du er helt rå.
Gleder meg til å teste denne


Tenk att du husket att jeg likte denne :-)
Ble ikke noe film fra meg, men
ett blogg innlegg , det måtte du få :-)

Ta dere gjerne en ut inn på bloggen til
denne dyktige dama som stadig inspirerer meg :-)
og 

Dette ble en fin kveld :-)
Ønsker dere andre en fin kveld også :-)



1 kommentar:

  1. Søte du, tusen takk for et fin fint innlegg <3 Har vært utrolig gøy å lage og å få :) Kost meg max med denne utfordringen og føler jeg har fått så mye inspirasjon og glede ut av dette bytte, kjempe gøy har det vært, en fest 🎉 Hverdagglede :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)