Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 25. september 2017

Feel good høst tagg

 
Jeg øver meg på å lage ristekort om dagen.
Her har jeg laget en tag med høstfarger.
Taggen er en del av mitt "feel good"
prosjekt som jeg har på jobben om dagen.
Jeg skriver små hilsninger bakpå, å henger
dem opp på skapdørene til mine kollegaer.
Noen får fordi de er slitene å trenger en
oppmuntring, noen fordi de deler så mange
kloke ord. Noen møter meg alltid med
ett smil, mens andre igjen står på for
felles skapet og er fulle av energi :-)
Tag to havnet på en skapdør i dag, men
mange tags ligger klare for å spre litt
glede i hverdagen. Med opp i mot 40
kollegaer, så har jeg ett stort prosjekt
på gang! ....en ett hyggelig ett :-)

 
Tagsene, teksten og bladene er laget med ebay dies.

 
Sender denne høst tagen til:
 
Hjerteboden Høst farger
Make my monday Høst farger
Scrap and Craft Høst farger
 
Ønsker dere alle en fin kveld :-)

8 kommentarer:

  1. What a FABULOUS shaker tag, Lena. I love the Autumn tones and the gorgeous leaves and elements you've added. Absolutely STUNNING! Thanks for sharing with us, and please stop by again soon.
    Blessings,
    Karen L
    Really Reasonable Ribbon

    SvarSlett
  2. P.S. I would LOVE to have you stop by and play along in our challenges at Word Art Wednesday. Our challenges are always Anything Goes/Family Friendly and we offer fabulous prizes as well. I hope you will stop by!
    Karen
    www.wordartwednesday.blogspot.com

    SvarSlett
  3. A fabulous fall tag Lena...perfect for our "Fall Colours" challenge at Fussy and Fancy...thank you for sharing with us and good luck!
    Take care,
    Beth

    SvarSlett
  4. What a wonderful idea and beautiful shaker tag love the Autumn leaves
    Carol x

    SvarSlett
  5. Hello Lena... Thanks for sharing your Autumn Tag with us at Crafty Friends Challenge Blog… your tag is lovely and fits perfectly with our ‘Ribbons and/or Lace’ theme… good luck in the draw and please join us again.
    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    SvarSlett
  6. Beautiful tag! Thank you for joining us at Scrap & Craft challenge!

    SvarSlett
  7. Kjempe fin <3 Glad i høst og høstfarger, flott shaker.

    SvarSlett
  8. I really like your tag, congratulations!
    Thanks for joining crafty friends

    DT Laura

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)