Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 3. september 2017

Årets første julekort

 
I dag har jeg laget årets første julekort.
Her har jeg lekt meg med ett av mine siste
Ebay kjøp, som er denne julekulen. Pepperkake
figuren er fra Quik kutz, mens teksten også er
er fra Ebay Inne hos Papirplaneten ønsker de
denne gangen å se jule kort, mens Kaboks
ønsker å se julekort i utradisjonelle farger.
Jeg sender dette kortet inn til disse utfordringene.
Det var deilig å endelig lage noe litt julete igjen :-)
 
 
Tekstene inne i kortet er i fra North Star stamps.

 
Jeg sender dette kortet også til:
Monochrome magic  Monokromatisk jul
og
Winter Wonderland Prikkede jul
 
Ønsker dere alle en flott uke :-)

6 kommentarer:

  1. Beautiful Christmas card and gorgeous die-cut baubles
    Carol x

    SvarSlett
  2. This is a beautiful Christmas card,very modern but very classic at the same time really beautiful.Thanks for sharing your card with us here at winter wonderland,Lyn DT x.

    SvarSlett
  3. A gorgeous contemporary Christmas card. I'm loving the dotty background, it goes so well with the baubles. Thanks for sharing with us at Winter Wonderland challenges. Caz DT.

    SvarSlett
  4. Nydelig julekort og som du sier kjekt å få begyntt på de:) Takk for at du scrapper med oss hos kaBoks, DT Bente:)

    SvarSlett
  5. Stilig kort, takk for at du deltar hos Kaboks.
    DT Bente

    SvarSlett
  6. Very unique and pretty card design. Thank you for playing along with me this month. Lisa Monochrome Magic

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)