Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 9. januar 2017

Congratulation

 
På dagens kort har jeg lekt meg med sjablong
og embssing pulver. Diesene er alle fra Ebay.
Dette er ett litt annerledes kort for meg å være.
Inne hos Papirlosjen ønsket de å se bruk av stensiler,
så da skulle dette korte passe godt inn der :-)
 

 
Sender dette kortet også til:
 
Crazy challenge Tre av noe (3 stars)
 Dream valley Noe nytt (a New home)
A gem of a Challenge Noe nytt (a New home)
Hobbygarasjen Embossing
The ceafters cafe Monokromatisk
 
 
Ønsker dere alle en flott uke :-)

7 kommentarer:

  1. Så flott å se bakgrunnen av embossing
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. I adore your card design! So very pretty!Thank you for sharing your wonderful project with us at Dream Valley challenge.Neva DT

    SvarSlett
  3. Beautiful card and great embossed background
    Carol x

    SvarSlett
  4. Stiligt kort med flott bakrunn og pynt :)
    Takk for at du deltek i Papirlosjen si utfordring :)
    DT-Audhild

    SvarSlett
  5. Flott kort, synes kortet hadde en mystikk over seg - hva gjemmer det seg bak vinduet?
    Tusen takk for at du deltar på Papirlosjens utfordring.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  6. Flott kort du har laget. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin Januar utfordring :-) Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)