Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 2. januar 2017

Blonder og romantikk

 
Her kommer årets første blogg innlegg,
å hva er vel bedre enn å starte med litt romantikk
på starten av det nye året. Her har jeg kost meg med
blonde boksen min ;-) Tre blonder på ett kort :-)
.......blir liksom litt romantisk med en gang :-)
 
 
Jeg har laget en enkel innside.
 
 
Sender dette kortet til:
Kaboks Romantikk
Nordsalten-hobbyklubb Lag det du er best på
(jeg er nok best på å lage disse firkana/kvadratiske
kortene)
ccc digi creations Sommerfugler
Ribbon girls Alt er lov m/bånd
Brown sugar  Alt er lov
C.R.A.F.T Alter lov
 
Ønsker dere alle ett riktig godt nytt år,
og en flott uke :-)

9 kommentarer:

  1. Godt nytt år! Nydelig romantisk kort i så lekre papirer!
    Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping sin første utfordring 2017!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  2. Romantisk og lekkert kort!
    Godt nytt scrappe år:-)

    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. nice!! Thanks for joining us at CCC Digi Creations. Good luck.
    Bye, Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    SvarSlett
  4. Beautiful wedding card -love the vintage image and beautiful embellishments
    Carol x

    SvarSlett
  5. Dette var utrolig lekkert. Flotte, duse farger. Elegant pynting. Takk for at du deltar hos oss i NSHK.
    DT-Brita

    SvarSlett
  6. Rålekkert kort, og jeg digger hvor god du er med detaljer altså. Som disse hjertene som henger ned fra blomstene. Nydelig.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks :-)

    SvarSlett
  7. Ett härligt kort som osar romantik!! Massor med fina detaljer. Då glad att du är med oss hos på KaBoks och tolkar ❤ Kram Anna

    SvarSlett
  8. Skønt vintage kort. Det oser jo af romantik.
    1000 tak for din deltagelse i KaBoks udfordringen.
    Mvh DT Gitte

    SvarSlett
  9. Så nydelig, romantisk kort! Lekkert med mange blonder, og farger, oppsett og dekor er alt virkelig flott!
    :) Karen Elise

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)