Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

onsdag 13. juli 2016

Sommerkort i blått, grønt og hvitt til en gledesspreder

 
Når jeg først hadde dratt fram rester i grønt og blått,
så laget jeg likeså godt ett kort til i disse fargene.
Denne gangen har jeg laget ett sommerkort som jeg
fysisk skal sende ut til en dame her ute i blogg verdenen
som sprer om seg av gode og hyggelige kommentarer
både hos meg og hos mange andre :-) Jeg har selv vært
heldig å få slik overaskende og koselig post, å har nå
lyst til å glede en annen gledesspreder :-)

 
Sender dette kortet også til:
 
Trykkpessa Blått, grønt og hvitt
North star stamp Alt er lov (tekstene er fra NSS)
Kort o Mania Sommer
Card and scrap Alt er lov
Fab n funky   Bruk tekst
Polkadoodle  Bånd
 
Da er det bare å komme seg på postkontoret ;-)
Ønsker dere alle en fin kveld!
 

16 kommentarer:

  1. Kjempefint kort, Lena. Herlige fargekombinasjoner og morsomt.
    Takk for at du deltar i utfordring hos Card and Scrap.
    DT Ellenor Monica.

    SvarSlett
  2. Herlig sommerkort Lena :) Hvor er motivet fra? Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Card and Scrap. Veronique

    SvarSlett
  3. What a fun card. Great layout. Thanks for sharing with us at Crafty Cardmakers.

    SvarSlett
  4. Fab make. Thanks for joining us in our Ribbon or Twine challenge at Polkadoodles
    Anjie (DT)

    SvarSlett
  5. This image made me laugh. Thank you for sharing with us at Crafty Cardmakers.
    Mary

    SvarSlett
  6. Fabulous make and so much work. Thanks for joining us in our Ribbon or Twine challenge at Polkadoodles. Helen DT

    SvarSlett
  7. What a fun and gorgeous card. Love the colours and paper and that fantastic image! Thanks for joining us for our 'Use a Sentiment' challenge at Fab 'n' Funky this week. So glad that you did! Your card is gorgeous. Hugs, Wends xoxo

    SvarSlett
  8. Very pretty card. I love your embellishments and papers. Thanks for joining us at Robyn's Fetish Challenges. Edwina DT

    SvarSlett
  9. Thank you so much for sharing your gorgeous card in the One Stitch at a Time "Anything Goes with Elements of Nature" Challenge! I love the background.

    SvarSlett
  10. Absolutely brilliant card love the fabulous layout and beautiful image and embellishments-saw this on crafty cardmakers and had to come for a closer look -so glad I did
    Carol x

    SvarSlett
  11. Så herlig kort, og så koselig det blir med en hyggelig overraskelse til mottakeren:) Tusen takk for et lekkert kort til til Trykkpressa! Klem fra DT-Camilla

    SvarSlett
  12. Hi hi, denne var så søøøt og morsom:-) Superkult motiv og virkelig lekkert med "lappeteknikken"!
    Takk for at du er med å lage sommerstemning hos oss i Kreativ Scrapping.
    Hilsen DT Sigrid

    SvarSlett
  13. Enda et fantastisk herlig bidrag fra deg! De #-tekstene er så kule og anvendelige, og bildet er jo bare herlig! Takk for at du scrapper med oss i North Star Design.

    SvarSlett
  14. Skikkelig morsomt sommerkort med masse fine detaljer!

    SvarSlett
  15. Jeg rett og slett elsker motivet du har brukt, også er jeg så utrolig heldig at akkurat dette kortet her ligger hjemme hos meg nå. Tusen hjertelig takk, jeg ble bare så utrolig takknemlig og glad. Og jeg skal nok føre "tradisjonen" videre ;-)

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)