Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

tirsdag 12. juli 2016

Ett grønt,blått og hvitt baby kort

 
I dag har jeg lekt meg med den nye ebay/kina dien
min (uro) Den søte babyen fant jeg på ett marked
tidligere i sommer :-)
Inne hos Trykkpressa ønsker de seg kort i blått, hvitt og
grønt, så dette kortet sendes dit :-)

 
Jeg sender også dette kortet til:
 
Allsorts  Til en gutt
North star stamp Alt er lov
Crafty sentiments  Alt er lov
 
Ønsker dere en fin kveld :-)
 

9 kommentarer:

  1. A beautiful baby card Lena. I love the unusual colours you have used. Thank you for sharing with us at Fantasy Stampers.
    Crafty hugs
    Lesley

    SvarSlett
  2. Hi this is a stunning card. Thank you for joining us at Fantasy Stampers Challenge 66 “Wish Upon a Star” Hugs Jackie (DT)

    SvarSlett
  3. Great card, perfect for this weeks 'One For The Boys' challenge at Allsorts, good luck x Susan x

    SvarSlett
  4. Great card - love that baby image!

    Thanks for joining us at Fantasy Stampers.

    Helen x

    SvarSlett
  5. Fabulous card love the Baby image and mobile
    Carol x

    SvarSlett
  6. Så herlig med uroen:D Tusen takk for ditt bidrag til Trykkpressa og lykke til! Klem fra DT-Camilla

    SvarSlett
  7. How cute. Thanks for joining us at Craft your passion challenges. Happy crafting! Catherine x DT

    SvarSlett
  8. How cute. Thanks for joining us at Craft your passion challenges. Happy crafting! Catherine x DT

    SvarSlett
  9. Så herlig babykort! Takk for at du scrapper med oss i North Star Design.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)