Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

torsdag 14. januar 2016

Lilla jul


 
Her har jeg laget ett lilla julekort med ett foto stempel
som motiv. Tekstene her er i fra North star stamps.
Jeg har så mye liggende på vent når det gjelder ting
som jeg har laget, så derfor skal jeg prøve å få blogget
litt oftere. I dag har jeg fri så da kan det nok hende
att det blir en tur inn på hobby rommet. Ut i -16 grader
......det skal jeg i alle fall ikke! Ønsker dere alle en fin dag :-)
 
Sender dette kortet til:
Scrappelyst Grubblis - Dilla på lilla
abc Christmas Jul A for alt er lov
North star stamps Alt er lov
 
 

5 kommentarer:

  1. Lena, your card s beautiful. I love the colours you have used and your card design is really pretty with those lovely did cuts. Thank you for joining us this time at ABC Christmas Challenge.
    Sue...xxx

    SvarSlett
  2. Wow, gorgeous card, Lena. I loooove the colours, design and that snowflake border. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge. Luv, Wilma

    SvarSlett
  3. Beautiful card and such lovely colors and design. Thanks for sharing with us at Crafting for all Seasons. Barb

    SvarSlett
  4. Nydelig julekort! Nei, hva skal man ut i 16 kuldegrader å gjøre når man heller kan kose seg på hobbyrommet :)
    klem Unni

    SvarSlett
  5. Så flott julekort! Fint å se litt spreke farger også. Den teksten er bare sååå fin! Takk for at du deltar i januarutfordringen hos North Star Design! Håper vi ser fler av dine bidra også :-)
    Klem fra DT Heidi

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)