Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 18. januar 2016

Happy Easter

Her har jeg lekt meg med gamle bilder igjen. Denne gangen
er det ett bilde av min sønn Marius som i dag er 27 år gammel.
Jeg er i gang med ett album som han skal få år han blir 30.

 
Teksten har jeg skrevet ut på min Cameo. Jeg syns den
passet godt, for dette vare ett påske ski renn :-)

 
Jeg sender denne lo'n til:
Lets scrap der jeg har jobbet ut i fra den ene halvdelen av
denne doble skissen
Nordsalten-hobbyklubb Årstid -jeg har valgt vinter
Hjerteboden Bruk snøkrystaller
Creatalicious Snøkrystaller
Lunagirl moonbeams  Barn/baby
 
Da er det bare å komme seg i seng før en
ny dag gryr ;-)
Natta!
 

13 kommentarer:

  1. Gamle bilder er alltid gøy, flott side :)

    SvarSlett
  2. I love your card! Very sweet. Thank you for joining my challenge at LunagirlMoonbeams.com! ~ Karen

    SvarSlett
  3. Flott side. Nydelige sarte vinterfarger og mange flotte detaljer.

    SvarSlett
  4. Kjempefin LO du har lagd :)

    SvarSlett
  5. Lovely Page Layout. Thanks for sharing with us this fortnight. Lisa DT CCC Digi Creations

    SvarSlett
  6. Pretty layout. Love how the old square look of the photo. Thanks for joining our Die Cuts challenge at CCC Digi Creations. Good luck!
    Kitty DT

    SvarSlett
  7. Flott layout. Og for en herlig gave og få når man blir 30. Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  8. I love the way you have interpreted the sketch. Beautiful work. Thanks for playing with us at Let's Scrap! xx

    SvarSlett
  9. lovely layout, really like your choice of colours!!! Thank you for playing along with Let's Scrap!

    SvarSlett
  10. A great layout!
    Thank you soo much for taking part in our "snowflakes” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT Penny's Paper Crafty Challenges)

    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Come and Get It)

    (DT Crafty Friends)

    SvarSlett
  11. Flott LO du har scrappet! Tydelig å se hva som er favoritt årstiden din! Anbefaler at du linker direkte til innlegget neste gang du deltar i utfordringene våre, da er det lettere for oss å finne det! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb! Anne Lill - DT NSHK

    SvarSlett
  12. Beautiful work! Love all the goodies you used on your page... Thanks for playing along with us at Let's Scrap Sketches!!

    Hugs,
    Cathy

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)