Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 20. april 2015

Gult er kult


 Da er en ny uke i gang, å det er på høy tid å få ut
ett nytt kort i bloggen min. Dette kommer rett ut i fra
hobby rommet! Ett gult kort med resirkulerte 
matrialer (En te boks og litt bølgepapp)


Kortet har jeg laget til storebroren min som fyller
år i mai. Under ser du esken som jeg har brukt.


Sender dette kortet til:
Storyteller  Bruk blomster (blomstene og skrue bradsene
er fra Storyteller)
Kreativ scrapping  Gult er kult
Scrappelyst  Gjenbruk
Open-minded crafting  Resirkulering

Ønsker dere alle en flott kveld :-)


9 kommentarer:

  1. Utrolig tøft kort.
    Og så stilig å bruke teboksen.
    Tusen takk for at du deltar i gjenbruksutfordringen hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  2. Så stilig! Og kult :) Veldig lurt å bruke en teboks, helt utrolig hva en kreativ scrappesjel kan få brukt :)
    klem Unni

    SvarSlett
  3. Kult kort og herlig resirkulering.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  4. you have VERY NICE BLOG dear
    I am following your bog, please follow back. http://melodyjacob1.blogspot.com/
    thank you

    SvarSlett
  5. Wow, så kult kort!
    Takk for at du deltar hos kreativ scrapping:-)

    SvarSlett
  6. Så kult :)
    Kjempesmart å bruke teboksen.
    Du er så kreativ og slutter aldri å imponere.
    Tusen takk for at du deltar hos Storyteller.
    Klem Connie

    SvarSlett
  7. Helt fantastisk kreativt og bruke te esken slik. Et tips jeg virkelig skal ta med meg videre. For det her ble et flott kort.
    Takk for at du scrapper med oss i Nordsalten hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  8. Dette er ett flott å tøft kort <3

    Tusen takk for at du deltok i utfordingen hos Nordsalten Hobbyklubb <3

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)