Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

torsdag 19. februar 2015

Kort med øl emballasje


Utfordringene inne hos Ett trykks Trykkpresse
kommer som perler på en snor. Denne gangen ønsker
de seg ett kort hvor det har blitt brukt emballasje.
På dette kortet har jeg brukt emballasje fra en 
six pack med øl......tror det var Rignes ;-)

Sender også dette kortet til:
ABC christmas  Jul og D for Die cut
Crafty hazelnuts christmas  Alt er lov med jul

Da har jeg tatt helga :-)
Ha en flott helg folkens :-)

5 kommentarer:

  1. Great card and thanks for joining us at Crafting For All Seasons. Carol S. DT

    SvarSlett
  2. Alt kan visst brukes i denne hobbyen, selv øl-emballasje :) Kjempeflott kort!
    God helg :)
    klem Unni

    SvarSlett
  3. Stunning card, Lenas. Beautiful skates and colours. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge. Luv, Wilma

    SvarSlett
  4. Lekkert kort! Og virkelig kreativt å bruke øl-emballasje! Jeg er imponert over alt man kan bruke i denne hobbyen :) Tusen takk for at du tok utfordringen min hos Ett Trykk! Klem fra Ann Kristin

    SvarSlett
  5. Love all the different elements you have used on your card. Thanks for joining in the challenge at CHNC Extra for February - and apologies for the late comment.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)