Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

onsdag 11. februar 2015

Dypt konsentrert



Da var Ett Trykk " Trykkpressa" ute med en ny utfordring.
Denne gangen vill de se bruk av sjablonger.
Etter en tur inn på hobby rommet mitt  hvor jeg dro fram 
noen sprayer og noen sjablonger så endte jeg opp med dette
resultater.


Nok en gang er det lille Tina som et hoved motivet :-)


Jeg har tatt fram nål og tråd også. Sirkelen har jeg 
sydd for hånd, mens kanten har blitt sydd på
maskin.

Denne lo'n sender jeg til:
Trykk pressa Sjablonger
Crafty gals corner  Alt er lov
Clear it out  Rød pynt

Ønsker dere alle en flott onsdags kveld :-)

6 kommentarer:

  1. Great layout! Love your stenciling! Thanks so much for joining us at Crafty Gals Corner!

    SvarSlett
  2. Herlig og leken layout!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    Katrine

    SvarSlett
  3. Awww this page is just the sweetest thing! Lots of layers, bright colours, fun fun fun!! Thanks for entering at the Crafty Gals Corner Challenge xx

    SvarSlett
  4. How sweet!
    Thanks for playing along at Crafty Gals Corner!
    -Samantha
    Crafty Gals Corner - DT Coordinator
    Crafty Gals Corner

    SvarSlett
  5. Herlig herlig herlig....
    Denne bare digger jeg.
    Så utrolig flott bakgrunn du har laget.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  6. Så utrolig herlig layout :D
    Virkelig gøy bakgrunn og fine farger! :D
    Liker godt bruken av søm på denne LOen, kreativt :)

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Scrappelyst :)

    Ønsker deg en fin dag :)

    DT Kristine

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)