Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

onsdag 31. juli 2013

Kort til fjortisen min

Her har jeg laget ett clean and simpel kort
til minste jenta mi som er 14 år i dag :-)
Hun er glad i ulver, å ønsket seg derfor
ett ulvekort. Jeg syns liksom ikke helt
att det passet med blomster her, derfor
gikk jeg for en clean stil denne gangen.
Motivene er kuttet ut på min cameo.
Sender dette kortet til:
Cuttin and stampin  clean and simpel
Cuttlebug Mania  clean and simpel
Artistic inspirations noe å feire
Glitter n sparkle clean and simpel
Addicted to cas clean and simpel + glitter
(the purpel paper is a glitter paper)
 
Da var vi halv veis til helg :-)
Ha en fin uke.
 
 


11 kommentarer:

  1. A very dramatic CAS card. Thank you for joining us over at Glitter n Sparkle, good luck

    SvarSlett
  2. Gratulerer med fjortisen i huset!! Tida flyr:-)..ikke sant?
    Tøft og personlig...nok et herlig Lena kort:-)

    God helg! Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Lovely card. Thank you for joining in at Cuttlebug Mania, but sadly we are unable to accept your entry as we only accept manual die-cutting machines.

    SvarSlett
  4. Smashing card.

    Love the image and the colour scheme you have used.

    Thanks for joining us at Glitter n Sparkle.

    good luck

    Tracey DTxx

    SvarSlett
  5. Lovely card and image, love the colors. Thank you for joining us at Artistic this week. Abbie xx

    SvarSlett
  6. Lovely thanks for joining in at glitter n sparkle

    SvarSlett
  7. Nice card! Thank you for linking up with us for Tara's linky party at Craftin Desert Diva's We hope that you will join us again for the next linky party!

    Robin
    Cut One Designs by Robin

    SvarSlett
  8. Great card! Thanks for joining us at cuttin and stampin. Janet-dt

    SvarSlett
  9. Nice card. Thanks for playing along with us at Cuttin' and Stampin'.

    Tammy S.

    SvarSlett
  10. Perfect card for the Clean and Simple! I'm glad you joined us at the Cuttin and Stampin challenge blog!
    Teresa
    www.CreateEnjoyShare.blogspot.com

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)