Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

lørdag 25. februar 2012

Lille meg mellom to store stjerner

Fredag morgen tok jeg turen inn til Bikuben. Treg i avtrekkeren
som jeg av og til er, så kom jeg forseint til mølla når bilettene 
skulle deles ut!...men tross mangel på bilett, tenkte jeg att
kuben tross alt var det nærmeste jeg kunne komme de store
stjernene selv om jeg kanskje ikke kom meg helt fram til dem.
Tenkte att om ikke annet, så møter jeg i allefall mange kjente.
Hadde også bestent meg for att ett eller annet Tim Holzt produkt
skulle få være med meg hjem :-)
Vell femme på Bikuben ble jeg møtt av en hyggelig kar i døra.
Han spurte om jeg skulle på demo, noe jeg svarte att jeg desverre
ikke hadde klart å få biletter til. I farten sa jeg også "det er vell
ingen som ikke har hentet bilettene sine heller?" Da svart han
att det finnes en liten mulighet for att det kanskje finnes plass.
Under en time før demoen fikk jeg beskjed om at det var plass
til meg :-) Tror nok det var en og annen som observerte min
glede over demo plass :-)...eller hva Hege ? Takk for fotograferingen :-)
Det var fantastisk artig å få overvære demo med disse to 
fantastiske personene :-)
Med meg hjem hadde jeg denne flotte boka til Tim -)
som selvsagt var signert at Tim og Dyan :-)
O happy day :-)
 Ønsker dere alle en flott helg :-)

5 kommentarer:

  1. Så flott du fikk plass. :)Herlig.

    SvarSlett
  2. Det er vel ikke så mye som overgår dette denne helga, herlig Lena.
    God helg.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  3. Ser tre flinke scrappe stjerner jeg:-) Så koselig at du fikk plass Lena!! Utrolig moro og inspirerende å få med seg!! Bare storkoste meg!!

    Ha en fin uke!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Grattis med premie hos Ett Trykk!

    Ha en fin lørdag:-) KLem Laila.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)