Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

torsdag 5. januar 2012

Bursdags kort til en tante

Dette kortet er ett bestillings kort til en kollegas tante.
Jeg syns det er litt skummelt med disse bestillings kortene,
men motagerne pleier å bli fornøyde.......så  jeg håpe
dette kortet også blir godt motatt.
Det passer i allefall godt inn på utfordringen til
Scrappekammeret  der oppgaven denne gangen er "Bursdag"
Jeg har brukt to designer papirer....å dette er oppgaven til
Scrapperiket. denne gangen.
Sender den også til:
Scrap'a'long lag hva du vil
Kort o mania punch/dais
Nordsalten-hobbyklubb  vil ha det jentete


Da er det pakket og klart for treff i morgen!
Gleder meg til årets første ;-)
Med fri dag i morgen,
er jeg heeeeelt klar for å si
"GOD HELG"


PS; har laget en innside også ;-)

20 kommentarer:

  1. Hei Lena!
    For et nydelig kort!!
    Så flotte farger og kjempefin bruk av tekst og bilde. Dette blir mottaker fornøyd med, ingen tvil om det!
    Gleder meg til å se deg i kveld:)
    ha en fin dag
    Klem fra Jill

    SvarSlett
  2. Så flott kort. Dette blir nok mottaker fornøyd med! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kort med herlige farger, og koselig med bilde av jubilanten :-)
    Vi sees plutselig, Lena.
    Klem
    T.

    SvarSlett
  4. Hei Lena!
    Ett nydelig kort du har laget, så fine farger og pynt du har brukt:-)

    Tusen takk for kommentar inne hos meg, ja eg skal på ski- treffet gleder meg veeeldig:-)
    Eg får kanskje sitte sammen med deg?
    Det hadde vært koselig:-)

    God Helg!
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Dette var knallbra! Supert. Tusen takk for ditt bid rag til Kort o Mania. Klem Jeanette.

    SvarSlett
  6. Nydelig kort du har lagd. Dette blir nok mottaker veldig glad for å få.
    klem :)

    SvarSlett
  7. Fantastisk flott kort du har laget :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår, hilsen Unni på Scrapperiket :)

    SvarSlett
  8. Jeg er så utrolig glad, vakrere kan det ikke bli! Det er min tante og jeg har bestilt det og for en kunstner du er Lena...Jippi!!!! Nå gleder jeg meg ekstra mye til å gi dette bort,...den største gleden man kan ha, er å gjøre andre glad! Klem og tusen millioner takk fra Anne Linn

    SvarSlett
  9. Jeg er så utrolig glad, vakrere kan det ikke bli! Det er min tante og jeg har bestilt det og for en kunstner du er Lena...Jippi!!!! Nå gleder jeg meg ekstra mye til å gi dette bort,...den største gleden man kan ha, er å gjøre andre glad! Klem og tusen millioner takk fra Anne Linn

    SvarSlett
  10. Flott kort i nydelige farger! Favorittdetaljen min må bli måten du har brukt to dies av forskjellige sort under bildet. Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!

    SvarSlett
  11. Hei. Ville bare innom og ønske godt nyttår:) Stilig kort verdig og flott for en femtiåring, flotte farger. Klem fra Linda:)

    SvarSlett
  12. Dette var et nydelig kort.
    Flotte farger og nydelig pyntet.
    Mottaker blir garantert fornøyd !!

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  13. Hei Lena! Tusen takk for igår! Alltid godt med en scrappe kveld med gode venner! :) Synes kortet du har laget er kjempe fint jeg! Du kan trygt lage bestillings kort! :) Artig å bruke bilder på kort også. Blir ofte litt mer personlig da. Klem

    SvarSlett
  14. Takk for sist!
    Kjempefint bursdagskort Lena!:))

    SvarSlett
  15. Så flott bursdagskort!!
    Ha det gott.....

    SvarSlett
  16. Det var et kjempeflott kort. Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb. Klem, Lene

    SvarSlett
  17. Så fint kort, med flotte farger. Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania. Hilsen Kirsten.

    SvarSlett
  18. wow! utrolig flott kort, digget at du har brukt motakeren av kortet som motiv!! :D :D
    alle fargene stemmer så godt overens, herlig dekorert! :D
    Takk for at du deltar på vår utfordring hos Kort O Mania! :D
    klem fra Linda S. L

    SvarSlett
  19. For et nydelig kort i en helt herlig stil Lena! Tenker tante blir fornøyd!
    Klem Hanne

    SvarSlett
  20. Nydelig kort, tenker mottakeren blir fornøyd! Veldig lekre farger du har brukt her!

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)