Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 8. august 2011

Kort med aluminiums tape

Har sittet å beundret de flotte aluminiums kortene
til Birgitta "Mim" , å fikk lyst til å prøve meg på teknikken!
Fant fort ut att her trengs det mer øving!!!!!!....men det 
ble da ett kort av det til slutt :-) Vet ikke helt hva jeg
syns om det men.....skulle jeg bare ha lagt ut de som 
jeg er super fornøyd med, så hadde det blitt magert
i bloggen min! .......så jeg kaster det ut i blogg verdenen :-)
Sykkelen er et North star stempel, som har fått
litt glassy aksent på dekkene og lyset. Felgen har
også fått noen ørsmå bling steiner som egentlig
er beregnet til neglene. Teksten er også  fra 
North star.Har brukt litt Tim Holzt daiser her også.
Sender dette korte til disse utfordringene:
Trykk pressa Herre kort med stjerner
Creativ stamp håndlagd bakgrunn
Simon says  Tim Holzt
Stamptacular sunday  foto innspirasjon
(I was inspaierd by the colors)
Just-add-ink.  rive og distresse

Å så var det pluttselig mandag og hverdagen igjen!
Ha en flott uke :-)

21 kommentarer:

  1. Oh. My. Gosh!!!! THIS IS AMAZING! I love the metal and how the motorcycle seems to be bursting through the card! Very cool : )

    Thanks so much for entering the Simon Says Stamp & Show Challenge!!!

    -Sarah

    SvarSlett
  2. Ikke fornøyd??? Dette var jo bare råkult. Tror jeg må ta en ekstra titt på den siden.

    Klem :o)

    SvarSlett
  3. Inte nöjd?? Det var ju superläckert!!
    Ha det gott....

    SvarSlett
  4. Hei og velkommen hjem etter 4 uker på loffen.Høres ut som dere har hatt en fin tur med mange opplevelser. Bading i Adriaterhavet er deilig. Har savnet deg og kortene dine i bloggverden:)
    Du var kjapp med å lure deg inn på hobbyrommet, deilig med litt alenetid etter så lang tid på få kvadrat.
    Likte motorsykkelkortet ditt veldig godt, både tøft og stilig.
    Det forrige var både søtt og yndig.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  5. Great original card, thanks for joining us at Card Makin' Mamas!

    SvarSlett
  6. This is gorgeous, love all the metal. Thanks for sharing this with us at CYDA.xxx

    SvarSlett
  7. Så spennende kort da, og noe jeg ikke har forsøkt selv. Stilig herrekort ble det!

    SvarSlett
  8. Thank you so much for joining the Dt from Simon Says Stamp and Show with your amazing Motorcycle card, just love all the shiny metals and the way it looks like the motorcycle is coming out of the card. wowwww Thank you for sharing it with us. Hugs TErry xxx

    SvarSlett
  9. Wau wunder wunderschön ich bin begeistert.
    Danke für deine Teilnahme bei Kreative-Stemoelfreunde.
    LG Nicole

    SvarSlett
  10. Dette er da bare helt rått stilig. Den bakgrunnen er helt rå. Ikke noe å gjemme bort dette her.
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  11. Råkult!
    Ser vanskelig ut. Tøfft!

    SvarSlett
  12. Fabulous card, thank you for joining us at CYDA on our 1st birthday, hope you will join us again, good luck xx.

    SvarSlett
  13. Fabulous card, thank you for joining us Kreative Stempelfreunde.
    Hugs Manuela

    SvarSlett
  14. Syns det ble kjempeflott jeg, Lena ! Har ennå til gode å se noe i bloggen din du ikke burde vært fornøyd med, du er jo så flink :-) Dette var artig, med nye spennende materialer som du fikser så bra.

    SvarSlett
  15. wow, dette var rett og slett råstilig!! Dette kan du jo kjempebra :-) Stilige detaljer!
    Tusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uka :-)
    Klem, Marianne

    SvarSlett
  16. Hihi :-)
    Det var jo Stamptacular jeg skulle si takk for at du deltar på! ;-)
    Trur jeg må ta en titt på den sida der du fant inspirasjon!
    Klem, Marianne

    SvarSlett
  17. WOW! This is AMAZING! Beautiful!!!

    SvarSlett
  18. Kult metallkort :) Takk for at du er med på Ett trykks utfordring ♥

    SvarSlett
  19. Fab card, thanks for joining in our 1st birthday challenge at Craft Your Days Away. Hugs Shelley xx

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)