Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 30. mai 2011

Konfirmasjons tag

Denne konfirmasjons taggen
har jeg laget spesielt for utfordringen
oppgaven er "merke dag"
Denne søte jenta har jeg funnet på nettet.
Her kommer to bilder til av taggen :-)
Har brukt ark og bånd fra Panduro
Blomster fra WO
Stempel fra Kort og Godt
Charms fra Kuttut
+ litt bling
Taggen er stanset ut med en TH dais.

Travele dager ligger foran meg, så det
blir neppe mye scrappe tid.
Lager derfor to innlegg i dag.
Dette er det første :-)

2 kommentarer:

  1. Så koselig at du ville levere et bidrag til oss, tusen takk! Herlige farger har du brukt også!! :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)