Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

onsdag 16. mars 2011

En liten tag

Her har jeg laget en tag  stanset ut med
en TH dais.Tenkte att dette lille prosjekte
ville passe godt inn hos Kort o mania denne
uken, for der ville de se daiser og puncher.
Jeg har i tillegg punchet ut en runding (teksten er lagt under)
og punchet ut toppen (Stamping up tab punch)
Sommerfuglene har jeg embosset med gull embossing pulver.
Teksten er fra Kort og godt.
Gull blingen er fra Nille.
Blomstene er fra WO.
Charmsen er fra Kuttut.
Jeg festet taggen på en papp, å skjærte rundt
for å få en liten ramme rundt taggen......og en
penere bakside....uten ink! :-)
Sender også denne taggen til disse utfordringene:
ABC-challenge  tekst/sitat
Bell  pynt på C (Charms)

Ønsker dere alle en flott kveld :-)

15 kommentarer:

  1. Åhh så fin, lekre gullsommerfugler. Embossing har jeg ikke prøvd meg på enda, må kjøpe sånn varmluftsapparatur og oppsøke en instruktør:))
    Klem Sissel

    SvarSlett
  2. Så flott tag, flotte detaljer.
    klem :)

    SvarSlett
  3. Vilken vacker & välgjord tag! Gillar embossingen & texten! Härliga färger! tack för att du är med oss i The ABC Challenge denna vecka! Lycka till i utlottningen! Kram/sari

    SvarSlett
  4. this is a beautiful tag-love all the detail and your charm-thanks for sharing it with us at the creative belli "c" challenge

    SvarSlett
  5. Wonderful tag and project lovely elegant colours thank you for joining us at Creative Belli this time
    Hugs Tamara Posh Cat Crafts!

    SvarSlett
  6. Denne var nyyydelig! Råstilig med sommerfuglene. Fikk jammen lyst til å lage tag jeg nå :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Lekker tag!!!
    Stilig effekt med sommerfuglene:-) Herlige farger og flott satt sammen.

    Ha en fin torsdag! Klem Laila.

    SvarSlett
  8. Noe så lekkert Lena!!!! Denne falt jeg virkelig for, nydelige farger sammen, og utrolig flott pyntet :-)
    Lekre sommerugler du har embosset også, jeg falt for dem ;-)
    Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.
    Klem Guro

    SvarSlett
  9. Gorgeous tag ! I love how you've stamped and then embossed, beautiful ! Thanks for joining us at The ABC Challenge. Sue C x

    SvarSlett
  10. Beautiful tag. Love the masculine look. Thank you for playing in this week's Creative Belli Blog Challenge. Please don't forget to come back and play with us next week.

    Hugs,

    Beth

    SvarSlett
  11. I like the little charm you used in your creation. Thanks for sharing on the Belli challenge.

    SvarSlett
  12. Skikkelig lekker tag med flotte detaljer !

    SvarSlett
  13. Hei!
    Kjempefin tag Lena. Likte godt sommerfugler i gull.
    Klem

    SvarSlett
  14. Beautiful tag. I especially like the embossed butterflies.
    Thanks for joining us at Truly Scrumptious and ABC.
    Hugs Sue x

    SvarSlett
  15. knall tøff tag :D
    takk for at du deltar hos kort o mania!
    klem fra linda s l

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)