Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

torsdag 11. november 2010

Ett enkelt julekort med Nisse på

Det kommer ett enkelt julekort fra meg  denne gangen.
Stempelet ble kjøpt i Nedeland, mens papiret
ble kjøpt i Belgia :-)
Blonden er fra Europris.
Sender dette kortet til disse utfordringene:
Abc H for Holiday, Jul
A spoon full of sugar  snø/snøkrystaller
Wild orchid  classic christmas/jul
Papers undaes  la det snø
Simon says  sjarmerende

Her på Bjørkelangen har snøen lakt seg,
 Kunne godt tenkt meg att den kunne ha drøyd,
men det var ingen som spurte meg gitt!
Men ut i snøen må jeg, for i dag er 
det senter åpning  :-) Bjørkelangen har fått sin
første rulletrapp...å den må testes :-)
........å så blir det kake!
Har hørt rykter om att den er to meter lang.
Satser på litt julegave handling. Er mange
gode åpnings tilbuder.
Ønsker dere alle en flott vinter dag :-)


10 kommentarer:

  1. Flott kort!
    Jeg vil heller ikke ha snø nå! Altfor tidlig for meg.
    Vi sees på kakefest etterpå da, skal shoppe litt jeg og.
    Klem

    SvarSlett
  2. Flott kort med utrolig flott papir, Lena. Kos deg på shopping, og nyt kaken !
    Klem

    SvarSlett
  3. Et kjempe flott julekort dette også, Lena!! Kom litt snø her idag..så ut som glitter som dalte ned..utrolig fint!! Ble litt lysere da:-) Er veldig glad i vinter og snø her i huset...frem med snowboard, ski og slalomski..yohoo:-)

    Kos deg på juleshopping idag:-)
    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Gorgeous card and wonderful Santa image.
    luv
    Debby

    SvarSlett
  5. I love this! The snowflakes and hearts are so cute too!

    Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!!!

    -Sarah

    SvarSlett
  6. Fabulous card Lena, I love your style.
    Thankyou for entering the Christmas challenge at The Stampman, so glad you could join us.
    luv {brenda} xox

    SvarSlett
  7. Oh this is absolutely gorgeous!
    hugs
    kim x

    SvarSlett
  8. Fabulous Christmas card, perfectly traditional. Thanks for joining us at Wild Orchid Challenge this week. x

    SvarSlett
  9. An absolutely adorable card. I love that snowman stamp and your card design is great! Thanks so much for joining us on the Simon Says Stamp Challenge blog!!
    xoxo, Christine

    SvarSlett
  10. Love this Santa image and warm colours! Thank you for joining us at Paper Sundaes - we hope to see you again next week!

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)