Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 1. november 2010

Enda ett julekort :-)

Nå er jeg nesten klar med julekortene mine :-)
Mangler bare 2 -3 stykker. I går ble kortene
skrevet og lakt i konvolutter.....å da er det bare
å vente på Desember slik att de kan sendes :-)
Nå er vi godt igang med en ny uke.....så da er det
vel på tide å få ett nytt kort igjen :-) Har en del
som ikke er blogget enda, men de kommer ut etterhvert :-)
Dette kortet ønsker jeg å sende til disse utfordringene:
Wild orchid  Tradisjonell jul
Lexis creations  lag hva du vil

Ønsker dere alle en flott og kreativ uke :-)

20 kommentarer:

  1. Nydelig julekort, Lena!! Nesten i boks med alle julkortene allerede:-)...skal si du er effektiv! Godt med alt som er unnagjort da:-)

    Ha en fin og kreativ uke videre:-)
    Gleder meg til treffet 26 november.
    KLem Laila.

    SvarSlett
  2. fantastic card lena,love the layout and the image is fab,thanks for joining us at lexi's and good luck
    lalkygirl x

    SvarSlett
  3. Stilig med de små tag'ene du har her, og swirlen gir et ekstra sus på kortet.
    Imponerende at du snart er i mål, hva skal du finne på i desember da ? He he :-) Ha en fin dag, Lena.
    Klem
    T.

    SvarSlett
  4. Oh wow!
    This is so very gorgeous!
    hugs
    kim x

    SvarSlett
  5. Ikke bare er julekortene snart i boks, men du har skrevet de også... forferdelig å høre for en som nesten bare har begynt!!!! Kjempeflott kort, og koselig med sømmen. Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett
  6. Kjempeflott kort i riktige julefarger :)
    Så flott med den sydde swirlen med stjerner på.
    ha en fin dag, klem :)

    SvarSlett
  7. Utrolig, har du skrevet alle kortene alt?! Veldig flink er du!:)
    Dette kortet var veldig fint Lena.
    Ida

    SvarSlett
  8. Super card Lena!!
    Thanks for joining us at OSAAT this week would love to see you next week too
    hugs
    laney

    SvarSlett
  9. Nydelig julekort og koselig nissemotiv!
    Jeg er snart ferdig jeg også, har bare noen og tredve igjen :o))...

    Klem :)

    SvarSlett
  10. What adorable work Lena I love those swirls, thanks for joining us at OSAAT this wk hugs Rebekah xx

    SvarSlett
  11. Love, love, love your stitched swirl. Your santa is a really cute shape too.

    Thanks for joining us at Crafty Cardmakers.

    Lin - Lil Miss Chatterbox

    SvarSlett
  12. Herlig Lena, Rent og stilfult...
    klem

    SvarSlett
  13. Totally Gorgeous! I love it!

    Thanks for playing along with the Crafty Pad! Hope to see you for the next challenge!

    Hugz

    Sal xx

    SvarSlett
  14. Gorgeous Christmas card - love the image - thanks for joining us at OSAAT this week
    Hugs,
    Debbie x

    SvarSlett
  15. Impressive Christmas Card.
    Thanks for joining us at OSAAT challenge this week.
    Best wishes, Sharon

    SvarSlett
  16. Great Card!!! Thanks for joining us at Lexi's Creation and Good look.
    Hugs,
    Farida

    SvarSlett
  17. Beautiful card and stitching. :)
    Thanks for sharing with us at The Crafty Pad Challenge. :)

    xxDebbie The Crafty Pad Stamp Designs

    SvarSlett
  18. Så herlig kort Lena! Hadde sans for denne nissen jeg, som jeg ikke har sett før. Ellers likte jeg arkene dine veldig godt! :) Veldig imponert over at du er feridg med julekortene dine nesten nå da....det er ikke jeg for å si det sann,hihi! :) Ha en fortsatt god uke! Klem

    SvarSlett
  19. This is really cute. I really love how you placed the sentiment and the charms attached to the stitching.

    Thanks for joining us at Crafty Cardmakers.

    SvarSlett
  20. Great little card Lena and your stitched swirl looks fab x

    Thank you for playing at Crafty Cardmakers x

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)