Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 4. oktober 2010

kort med kjole på

Har lekt meg litt igjen :-)
Denne kjolen lagde jeg til en lo for flere år siden,
men der havnet den aldrig.Dukket pluttselig opp
en dag jeg ryddet i noe gammelt stæsj.......å nå
har den havnet på ett kort :-)
Kjolen har fått litt glitter.
Med dette kortet, ønsker jeg å delta på disse utfordringene:
Paper sundaes  noe fra stæsje mitt
Stamp.scrap & doodle lag hva du vil
Crafty catz barne bursdag

Ønsker dere alle en flott uke :-)

17 kommentarer:

  1. Ååååå den var jo bare helt nyyydelig den kjolen.
    Likte alt med korte, kjempefint.

    Flink du:-)
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Nydelig kort og en god ide med å lage en kjole til å pynte med. Kjempefin var den :)
    klem :)

    SvarSlett
  3. Så flott kort!!Kjempestilig med kjolen, en virkelig kreativ ide må jeg si.

    Klem Mette

    SvarSlett
  4. This is very beautiful Thanks for Playing Incy Wincy this Week
    Hugs Nikki and the rest of the DT

    SvarSlett
  5. fabulous card i love that dress its just so pretty, gorgeous work. Thanks for joining us at The Creative Cottage, Tracy x

    SvarSlett
  6. Bedårande kort :)
    Ha en bra dag.
    Kram,BI

    SvarSlett
  7. Hi Lena
    A gorgeous card,thankyou for joining us on our Birthday Celebration at CraftyCatz,
    Hugs Dianne xx

    SvarSlett
  8. Åhhhhh, det var bare såååå nydelig!!! Kjempeflott.

    SvarSlett
  9. Så nydelig kort!
    Og så kreativt med kjolen:) Som er bare herlig.
    Lekkert!
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlett
  10. Et fantastisk kort, Lena! Skikkelig fin med kjolen og elsker fargene på sommerfuglene og båndet!

    Klem

    SvarSlett
  11. Et nydelig kort, Lena!!
    Så smart pynt med kjolen og lekre bånd du har brukt! Søte små sommerfugler til også:-)

    Ha en fin og kreativ kveld!
    klem Laila.

    SvarSlett
  12. Beautiful. Thank you for joining in our Birthday Blog Hop this week at Crafty Catz. Suzie xxx

    SvarSlett
  13. Men så kreativt helt underbart!
    Ha det bra

    SvarSlett
  14. Love the dimension and embellishments. Thank you for joining us at Paper Sundaes - we hope to see you again next week!

    SvarSlett
  15. Such a gorgeous card. Thanks for joining us for our birthday celebrations this week and good luck x

    SvarSlett
  16. Wow, Lena, dette var supernydelig :-) (Holder faktisk på med et kort som har mye av det samme i seg, til utfordringen på Ski-treff). Ser at jeg ikke har lagt meg til som følger av bloggen din, og det må jeg jo, så fadesen er herved rettet opp :-)
    Ha en fin dag, og nyt solen !

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)