Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

tirsdag 28. september 2010

Til min fetters småttis

Crafty EmmaCrafty Emma
 Dette er ett baby kort som jeg har laget til min fetters
nye småttis :-) Denne søte bamsen fant jeg på nettet .
Her har jeg brukt roser fra WO,charms fra Kuttut,
bånd + fot brads fra panduro.Perle hjerte er fra 
Europris.

Med dette kortet, ønsker jeg å delta på disse utfordringene:
Incy wincy designs  lag hva du vil
Wil dorchid challenge  bånd og sløyfer

Ha en flott dag :-)




12 kommentarer:

  1. Et nyyydelig nyfødt kort Lena!
    Så søtt motiv, søte charms og fine "baby" detaljer:-) Kjempefint!!

    Ha en fin og kreativ tirsdag!
    Nyt det fine høstværet:-)
    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Så koselig kort du har laget. Nydelig med charmsene og søtt motiv.

    SvarSlett
  3. Så fint kort, søtt motiv og flott pyntet.
    ha en fin dag :)

    SvarSlett
  4. Ahh, this is so cute! Thanks for joining our anything goes challenge at OSAAT this week and good luck, love Jacky x

    SvarSlett
  5. Isn't this just darling. I love the crimped background-that looks awesome. The image is just so precious. Great job on the sketch this week. Thank you so much for playing along with us at the Midnight Madness Sketch Challenge.

    Bear Hugs,
    Carol :O}
    Midnight Madness Design Team

    SvarSlett
  6. Gorgeous card. I love all the details you've added!

    Thanks for joining us at One Stitch at a Time this week.

    SvarSlett
  7. Så SÖT! och härligt pyntat...
    HA det bra

    SvarSlett
  8. For ett søtt kort =) Fine charms du har brukt.. Ha en fin uke !

    SvarSlett
  9. Very pretty and so sweet, love it. Thank you for joining us at OSAAT this week. Hugs xxx

    SvarSlett
  10. Hei Lena!
    For et supert babykort! Herlige farger og knalltøft med så mange charms!

    Takk for at du deltar på utfordingen til Midnight Madness!

    Mvh
    Gunn
    MMSC DT

    SvarSlett
  11. Such a lovely card. Thank you for joining in with our challenge at Incy Wincy Designs this week xx Clare x

    SvarSlett
  12. Your card is soooo pretty. Your image is simply perfect. Thanks so much for joining us this week at Midnight Madness!
    Denise
    MMDT

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)