Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

onsdag 29. september 2010

En liten mappe

Måtte bare lage meg en liten mappe jeg også :-)
Var så heldig å vinne dette herlige digitale stempelet fra
Digi doodle shops :-)  Designer papiret er fra Nille.
Det grønne båndet er fra Søstrene Grene, og 
cahrmsen er fra Kuttut.
Med dette bidraget, ønsker jeg å delta på disse utfordringene :
Incy wincy designs  lag hva du vil
Belli challenge ting på B (Bow and brads)

Ønsker dere alle en flott høst dag :-)



4 kommentarer:

  1. Nydelig mappe, og herlig det stempelet. Kjempefint med fargene du har valgt.

    SvarSlett
  2. Så flott mappe i flotte farger :)
    ha en fin dag :)

    SvarSlett
  3. Så søt!!! Herlige farger og herlig motiv :-)
    Du kan det meste du Lena!
    Og helt enig; promaker er virkelig bra! Hva var det du anbefalte på hud igjen? Har du noe å anbefale på hår? Har bare to brune tusjer og ingen "blonde" ;-) Vet ikke helt hvilke farger so er best å ønske seg framover.
    Klem Guro

    SvarSlett
  4. Utrolig flott mappe Lena!
    Så søtt stempel og fine farger du har brukt:-) Du lager bare så mye variert og fint..flink du!!

    Klem Laila.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)