Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

onsdag 26. mai 2010

Sjokolade elsker

Dette er ett kort for sjokolade elskere :-)
Jeg fant dette digital stempelet på nettet for ett par dager siden.
Det fikk meg til å tenke på min eldste datter på 19 år :-)
Hun bare eeeeeelsker sjokolade!
Bare måtte lage ett kort med dette motivet :-)
Har faktisk laget en innside :-)

Festet en bit med tyll i sløyfa.



Med dette kortet, så ønsker jeg å delta på følgende utfordringer :
Your Next Stamp challenges
Crafty engel

8 kommentarer:

  1. Now this is a girl with an attitude!! I like her!! Thanks for sharing her with us at Frosted Designs thiw week!
    Barb :)

    SvarSlett
  2. Haha..så artig digi stempel! Perfekt til en sjokolade elsker ja:-) Lekre farger du har brukt og flott layout!

    Ha en fin dag! Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Stilig! Artig stempel ja.:)
    Ida

    SvarSlett
  4. Vilket härligt kort och texten och damen är ju uså bra!

    SvarSlett
  5. Great use of that feather trinket pin!! I love the sentiment too :D

    Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!!!

    -Sarah

    SvarSlett
  6. Hi
    gorgeous card and great image, thanks for joining us at stampavie and more.
    hugs kaylou xoxo

    SvarSlett
  7. Så stilig kort du har laget! Flott motiv og fin fargekombinasjon.
    Takk for at du deltar hos Stampavie and More denne uken.
    Anne :)

    SvarSlett
  8. Oh this card is fantastic! What a fun sentiment and I love the soft green you used with it!
    Thanks you for joining the Simon Says Challenge this week! We are so glad you did!
    Hugs, Dena

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)