Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

onsdag 5. mai 2010

Eple faller ikke langt fra stammen :-)

Skrappekammeret har en stilig oppgave denne uken :-)
Den lyder slik:
Kammerpikenes Ordtak!Ordtaket vi vil at dere skal bli inspirert av, er:"Eplet faller ikke langt fra stammen".Dere står helt firt til å tolke ordtaket som dere selv vil.
-----------------------------------------
Så jeg satte i gang scrapping med min yngste datter på 10 1/2 år.
Vi hadde begge to dette motivet ferdig fargelagt fra før.
Jeg laget først mitt egent kort, samtidig som jeg la akkurat de samme tingene
i en boks til min datter.Så la jeg vekk kortet mitt før hun entret hobby rommet.Uten å ha sett mitt kort, å med de samme ingrediensene, laget hun dette kortet :-)
Syns nesten det ble finere enn mitt.


Så epplet faller kansje ikke så langt fra stammen :-)

10 kommentarer:

  1. Så fine kort, og morsom utfordring!
    Her har du nok fått konkuranse...
    Ida

    SvarSlett
  2. Flotte kort begge to! Hils Amalie og si at hun er kjempeflink!
    Tusen takk for at dere deltar hos Scrappekammeret!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så morsomt!!! Begge kortene ble flotte!!
    Klem Mette

    SvarSlett
  4. Det var jammen en morsom løsning Lena :-) Og kortene deres ble utrolig flotte begge to, tror ikke eple falt langt fra stammen her nei :)
    Nydelig motiv!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret Lena!
    Klem Guro

    SvarSlett
  5. Tusen takk til deg og Amalie, nydelig kort du har laget, veldig fint at du ville være med!
    Guro

    SvarSlett
  6. Hvor artig måte å gjøre det på :)
    Kjempefine begge to !!
    Ha en fin dag !
    Klem Toini=)

    SvarSlett
  7. oi så herlige kort. Ska si du har ei dyktig datter. Skjønner hvor hun har kreavaiteten fra, det stemplet er bare så lekkert.
    Flinke begge to.
    Stor klem:)

    SvarSlett
  8. Så nydelige kort! Disse to likte jeg! Var en smart utfordring dette ser jeg ;)

    Tusen takk for at du deltar i scrappekammerets utfordringer. Du er trofast du. :)

    Klem fra Agnete, Kammerpike

    SvarSlett
  9. ååå så flotte disse var! så flinke dere er! Og så morsomt å bruke dem samme tingene! :)
    takk for at dere deltar på vår utfordring på scrappekameret! :)
    klemmm fra Linda/linsal

    SvarSlett
  10. WOW for noen flotte kort!!! Lekre farger og flott pynting!
    Likte kjempegodt måten du tok utfordringen på! Virkelig kreativ måte å løse den på ;)
    Takk for at dere bidrar begge to!

    Klem, Anette - kammerpike ;)

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)